Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Marcin Matysiak stanął na czele komercjalizacji Ceetrus Polska

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Marcin_Matysiak_ceetrus_retail_journal

Marcin_Matysiak_ceetrus_retail_journal

Ceetrus Polska ma nowego dyrektora działu komercjalizacji. Od 1 września stanowisko to zajmuje Marcin Matysiak. Jego zespół odpowiada za budowanie i rozwój współpracy z najemcami w kilkudziesięciu obiektach handlowych komercjalizowanych przez Ceetrus Polska.

Marcin Matysiak ze spółką Ceetrus Polska związany jest od ponad 4 lat, a na początku września objął stanowisko dyrektora działu komercjalizacji.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Zespół komercjalizacji to osoby doskonale znające rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce, który od wielu lat buduje doskonałe relacje z najemcami. Ten rok przyniósł nam wiele wyzwań i jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu oraz współpracy z naszymi partnerami biznesowymi, uda nam się je zrealizować – mówi Marcin Matysiak, dyrektor działu komercjalizacji Ceetrus Polska.

Marcin Matysiak ma wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Zdobywał je m.in. w firmie Vertano, gdzie przez 12 lat zarządzał projektami komercjalizacyjnymi oraz swoim zespołem. Karierę zawodową w firmie Ceetrus rozpoczął 1 czerwca 2016 roku na stanowisku senior leasing managera. Marcin Matysiak zarządzał projektem agencyjnym obejmującym obiekty z hipermarketami Auchan. Jednocześnie był odpowiedzialny za komercjalizację wybranych obiektów z portfolio Ceetrus, wśród których były m.in. Galeria Bronowice oraz Centra Handlowe Auchan w Komornikach, Swadzimiu i Bielanach Wrocławskich. Od 1 września 2020 roku pełni funkcję dyrektora działu komercjalizacji Ceetrus Polska.  

Komercjalizacja centrów handlowych i zarządzanie umowami najmu są kluczowymi obszarami działalności Ceetrus Polska od początku obecności na polskim rynku. Spółka konsekwentnie powiększa kompetencje w tym zakresie. Ceetrus posiada i zarządza 22 Centrami Handlowymi Auchan, Galerią Bronowice i Galerią Łomianki. Wśród najnowszych inwestycji firmy znajdują się projekty mixed-use w Warszawie oraz Piasecznie, w przypadku których zespół komercjalizacji będzie odpowiedzialny za budowanie portfolio najemców w obiektach o charakterze handlowym. We wrześniu 2016 roku portfolio komercjalizowanych obiektów powiększyło się o 16 obiektów handlowych z hipermarketem Auchan, a w listopadzie 2019 roku dołączyło do nich kolejnych 15 podmiotów. Są to obiekty handlowe z supermarketem Moje Auchan, zlokalizowane w 12 miastach centralnej i południowej części Polski.


O Ceetrus Polska:

Ceetrus Polska sp. z o.o. działa jako inwestor, deweloper, komercjalizator i zarządca centrów, galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma Ceetrus powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce prowadzi działalność od 1996 roku. Obecnie jest właścicielem 24 centrów handlowych i zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto Ceetrus Polska jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 53 tys. mkw. w 31 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Firma dysponuje również portfolio blisko 180 ha terenów inwestycyjnych. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe, biura, turystyka i rekreacja.

Tags: AuchanCeetrusCeetrus PolskaMarcin Matysiakretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
grzegorz_mroczek_cream_retail_journal

WYWIAD: Kilka lat temu nieruchomości, zwłaszcza handlowe, były samograjami, prawie każda inwestycja tego typu przynosiła zakładany zysk. Sytuacja jednak uległa zmianie - mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version