Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Centrum handlowe Dekada Sieradz rozwija swoją ofertę zakupową – do grona najemców dołączyła kolejna marka.

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Dekada_Sieradz_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Dekada_Sieradz_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Na 16 września br. zaplanowano otwarcie sklepu Top Secret w centrum handlowym Dekada Sieradz. Dzięki niemu klienci obiektu zyskają więcej możliwości codziennych, wygodnych zakupów z segmentu odzieżowego i obuwniczego. Sfinalizowana umowa najmu dotyczy zagospodarowania ok. 200 mkw. przestrzeni handlowej. Marka Top Secret będzie prowadzić działalność obok takich sieci jak m.in. Qiuosque, H&M, Reserved, Sinsay, Vistula, Martes Sport i CCC. Na miłośników mody czeka również działający już w obiekcie salon Apart.

W negocjacjach z najemcą stronę właściciela centrum handlowego – spółkę Dekada SA – reprezentuje firma BOIG. Dekada Sieradz to inwestycja z nowoczesną infrastrukturą i szerokim asortymentem, w której na powierzchni 10 tys. mkw. mieści się ok. 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. Centrum oferuje klientom sklepy odzieżowe, sprzętu elektronicznego i AGD (salony Media Expert i Rebel Electro), z książkami i artykułami papierniczymi (Empik) czy asortymentem z segmentu beauty (salon Hebe).

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dekada Sieradz jest nie tylko największą galerią handlową w mieście, to również największa lokalizacja zakupowa w regionie. Naszym celem jest tworzenie przestrzeni, która będzie skupiać różnorodne marki tak, aby klienci mogli zrobić wszystkie zakupy w jednym miejscu, niezależnie od tego, jakiego szukają asortymentu. W każdej ze stref handlowych dajemy odwiedzającym szeroki wybór spośród popularnych i lubianych brandów. Podpisanie umowy z marką Top Secret jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii wzbogacania oferty galerii. Cieszy mnie, że mieszkańcy Sieradza już wkrótce będą mogli udać się na zakupy do kolejnego sklepu – mówi Jacek Przybyłek, dyrektor centrum handlowego Dekada Sieradz.

Obiekt znajduje się w centrum miasta przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Sarańskiej. Dzięki takiej lokalizacji jest dobrze skomunikowany z dworcem PKP i PKS, co stanowi duże udogodnienie dla lokalnych klientów, jak i osób odwiedzających centrum w przerwie podróży. Na terenie obiektu znajduje się 350 miejsc parkingowych, w tym stanowiska zewnętrzne oraz usytuowane na dachu.

  


DEKADA jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę i stała się liderem budowy nowoczesnych centrów handlowych typu convenience oraz zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych.

W portfolio Dekady znajduje się jedenaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Tags: BOIGcentra handloweDekadaDekada SAgalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Ingka Centres realizuje strategię rozwoju sieci punktów handlowych w centrach miast – najnowsza inwestycja to budynek „6X6” w centrum San Francisco

Ingka Centres realizuje strategię rozwoju sieci punktów handlowych w centrach miast – najnowsza inwestycja to budynek „6X6” w centrum San Francisco

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version