Holenderski wielobranżowy dyskont Action oferujący ponad 6.000 produktów w 14 kategoriach otwiera swój pierwszy salon w Warszawie – w Centrum Łopuszańska 22. Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się 1 października br.
Action to kolejna marka dyskontowa w ofercie Centrum Łopuszańska 22. W ostatnim czasie zadebiutował również znany i lubiany przez Polaków samoobsługowy sklep dyskontowy Pepco. W ofercie galerii znajdują się także inne popularne marki z segmentu „value for money” – takie jak KiK czy Biedronka. Dużą popularnością cieszy się również najmłodsza z marek odzieżowego giganta LPP – Sinsay, która funkcjonuje w najnowocześniejszym formacie sklepu, w ramach którego duży udział w asortymencie ma dziecięca marka Fox & Bunny.
Centrum Łopuszańska 22 to galeria handlowa z wieloma zaletami charakterystycznymi dla parków handlowych. Otwarty w 2015 roku obiekt ma powierzchnię 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie i liczy sobie 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowych najemców stanowią m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Rossmann, KiK, Pepco, Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Grycan, Femestage Eva Minge, Ziaja, Henri Lloyd, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1300 naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw, znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.
Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments. Przy rekomercjalizacji obiektu współpracuje firma Mallson Polska.