Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jedyny sklep Action w Warszawie dołącza do grona najemców Centrum Łopuszańska 22

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy, Parki handlowe
0
centrum_łopuszańska_action_retail_journal

centrum_łopuszańska_action_retail_journal

Holenderski wielobranżowy dyskont Action oferujący ponad 6.000 produktów w 14 kategoriach otwiera swój pierwszy salon w Warszawie – w Centrum Łopuszańska 22. Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się 1 października br.

Action to kolejna marka dyskontowa w ofercie Centrum Łopuszańska 22. W ostatnim czasie zadebiutował również znany i lubiany przez Polaków samoobsługowy sklep dyskontowy Pepco. W ofercie galerii znajdują się także inne popularne marki z segmentu „value for money” – takie jak KiK czy Biedronka. Dużą popularnością cieszy się również najmłodsza z marek odzieżowego giganta LPP – Sinsay, która funkcjonuje w najnowocześniejszym formacie sklepu, w ramach którego duży udział w asortymencie ma dziecięca marka Fox & Bunny.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Centrum Łopuszańska 22 to galeria handlowa z wieloma zaletami charakterystycznymi dla parków handlowych. Otwarty w 2015 roku obiekt ma powierzchnię 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie i liczy sobie 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowych najemców stanowią m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Rossmann, KiK, Pepco, Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Grycan, Femestage Eva Minge, Ziaja, Henri Lloyd, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1300 naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw, znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.

Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments. Przy rekomercjalizacji obiektu współpracuje firma Mallson Polska.

Tags: Actionretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
WYWIAD: Od garażu do lidera kawowego e-commerce – jak Coffedesk stał się jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej?

WYWIAD: Od garażu do lidera kawowego e-commerce - jak Coffedesk stał się jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej?

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version