Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Wiślanka w Żorach już otwarta – została prawie cała skomercjonalizowana

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Galeria_Wiślanka_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Galeria_Wiślanka_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Żory to ponad 60-tysięczne miasto, które właśnie pozyskało nowoczesną galerię handlową. 22 października br. o godz. 13-tej odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Wiślanka.

Projekt pod kilkoma względami jest wyjątkowy. Po pierwsze Żory były jednym z ostatnich średniej wielkości miast w Polsce bez galerii handlowej. Po drugie – galeria jest wynajęta praktycznie w 100% – zostały wolne tylko dwa 50-cio metrowe lokale. Po trzecie – multipleks w Wiślance jest jedynym nowym kinem otwartym w Polsce w 2020r. Ponadto – tak duży projekt zrealizował krajowy inwestor – firma Wiślanka S.A. z Jastrzębia Zdrój.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Jest to jedna z ostatnich nowych galerii handlowo-rozrywkowych w Polsce. Ze względu na bardzo trudną sytuację rynkową związaną z pandemią oraz problemami branży handlowej – otwarcie to można potraktować jako „papierek lakmusowy” i odpowiedź na pytanie o przyszłość branży. Sukces blisko 100%-wej komercjalizacji oraz wyniki pierwszych dni działania obiektu potwierdzają, że dobrze przygotowane i profesjonalnie zrealizowane projekty mają nadal szanse na powodzenie – mówi Maciej Mazur – prezes firmy Mallson Polska.

Firma Mallson Polska odpowiadała za koncepcję komercyjną i wynajem obiektu. Galeria charakteryzuje się bardzo przejrzystym układem, równomiernym rozkładem głównych najemców oraz kompletną ofertą wszystkich branż. Kluczowy dla sukcesu komercyjnego był też dobór najemców. Na 20 tys. mkw. powierzchni najmu znajduje się 80 polskich i zagranicznych marek.

Wielosalowe kino Helios oraz market Lidl, komplet marek giganta odzieżowego grupy LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay), inne marki modowe takie jak np.: New Yorker, Monnari, Solar, Orsay, Greenpoint, 4F, Sizeer, Tatuum, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Bytom, KS Sport czy Diverse. Ponadto: Douglas, Rossmann, Drogerie Polskie, CCC, Wojas, Ryłko, RTVeuroAGD, home&you, Smyk, Empik, Pepco, Yes, Apart, Swiss, Vision Express, Triumph, Esotiq, Gatta, By o la la, Prince. Sektor usługowy tworzą m.in.: Play, Plus, Orange, T-mobile, Smart Connect, MasterKom, Iqos, pralnia EBS, kwiaciarnia, NC+, Kantor Promes, biura podróży : Atlas Tours, TUI, mbank, Tauron, Świat Prasy, Żabka, Piekarnia Kristof czy Quick Nails Bar. Ofertę gastronomiczną zapewniają m.in. Pizza Hut, Makarun, Lodomania, Olimp, Burger Route 66, Sopelek, Żabka, Piekarnia Kristof oraz Crazy Bubble. Atrakcją obiektu przyciągającą rodziny z dziećmi jest największa w regionie sala zabaw dla dzieci – Jupiter. Obiekt dysponuje 600 miejscami parkingowymi.

Galeria zlokalizowana jest przy skrzyżowaniu najważniejszych dróg szybkiego ruchu w regionie – drogi krajowej nr 81 z drogą wojewódzką 935, stanowiącej część obwodnicy Żor, dochodzącej do autostrady A1. Catchment obiektu to wg GFK – około 750 tys. potencjalnych klientów w zasięgu 30 min. dojazdu. Dodatkową zaletą projektu jest bliskie sąsiedztwo hipermarketu Auchan, Leroy Merlin, Decathlon oraz restauracji McDonald’s i KFC. Wiślanka wraz ze swoimi sąsiadami tworzy więc największy kompleks zakupowy w regionie.

Za całość architektoniczno-wizualną Galerii Wiślanka odpowiadał zespół Plus8.pl z Zabrza. Za projekt wykończenia wnętrza oraz wyjątkowej elewacji, której integralną częścią jest gigantyczny mural z motywami nawiązującymi do historii miasta oraz krajobrazu drogi krajowej potocznie zwanej Wiślanka – odpowiadała osobiście inwestor – P. Teresa Jonas przy współpracy z projektantką elewacji oraz wnętrz P. Joanną Jonas. Generalnym wykonawcą obiektu była firma Strabag. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem odpowiadała firma Mallson Polska.


Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Tags: centra handloweGaleria Wiślankagalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Arena.pl planuje nowe partnerstwa korporacyjne i uruchamia działania marketingowe

Arena.pl planuje nowe partnerstwa korporacyjne i uruchamia działania marketingowe

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version