Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem

Kaufland rozwija usługę Click & Collect – więcej produktów i czasu na odbiór zamówienia

Kaufland wprowadził nowe zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Od teraz użytkownicy usługi Kufland Click & Collect mogą zamawiać produkty z terminem odbioru do trzy dni wprzód, wybierając spośród dwukrotnie większego asortymentu.

Usługa Kaufland Click & Collect funkcjonuje w marketach sieci od maja br. i została wprowadzona, by ułatwić klientom codzienne zakupy. Od teraz użytkownicy korzystający ze zdalnej rezerwacji produktów mogą ustalać termin ich odbioru z wybranego marketu na trzy dni do przodu, a nie jak do tej pory tylko w dniu zamówienia. Powiększył się też asortyment dostępny w ramach usługi – obecnie klienci Kaufland mogą wybierać spośród ponad 3000 produktów, w tym artykułów spożywczych, higienicznych, produktów dla dzieci czy żywności dla zwierząt.

Usługa Kaufland Click & Collect to rozwiązanie, które cechuje wygoda i oszczędność czasu. Obecnie mogą korzystać z niego klienci czternastu sklepów Kaufland w czterech miastach w Polsce. Zamówień w październiku było kilkakrotnie więcej niż jeszcze we wrześniu, co pokazuje, że usługa cieszy się coraz większą popularnościąmówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

By skorzystać z usługi Kaufland Click & Collect należy zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl, korzystając z adresu e-mail czy logując się przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google lub poprzez specjalną aplikację dostępną w AppStore oraz Google Play.

Po skompletowaniu listy produktów użytkownik wybiera punkt odbioru w jednym z czternastu sklepów objętych usługą Kaufland Click & Collect. Po złożeniu rezerwacji pracownicy Kaufland przystępują do kompletowania zamówienia. By maksymalnie skrócić czas, jaki klient spędza w markecie, sieć wdrożyła system płatności Scan & Pay – pracownik kompletujący zamówione produkty od razu je skanuje i drukuje kod QR, który trafia do wózka z przygotowanymi zakupami. Klienci mogą odebrać produkty w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności można dokonać przy kasie gotówką lub kartą, po zeskanowaniu wcześniej przygotowanego kodu QR.

Sklepy objęte usługą Kaufland Click & Collect.

  • Bydgoszcz, ul. Skarżyńskiego 8;
  • Bydgoszcz, ul. Solskiego 5;
  • Bydgoszcz, ul. Wojska Polskiego 16;
  • Gliwice, ul. Pszczyńska 64;
  • Kraków, ul. Ćwiklińskiej 14;
  • Kraków, ul. Norymberska 1;
  • Kraków, Os. Kombatantów 16A;
  • Kraków, ul. Bratysławska 4;
  • Kraków, ul. Wielicka 259;
  • Wrocław, ul. Legnicka 62A;
  • Wrocław, ul. Sieradzka 7;
  • Wrocław, ul. Bardzka 1A;
  • Wrocław, ul. Długa 37/47;
  • Wrocław, ul. Jana Długosza 74.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem.” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.