Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Do Galerii Malta dołącza kolejny najemca

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Crazy Carts_Malta_1

Crazy Carts_Malta_1

Galeria Malta umacnia swoją pozycję w segmencie rekreacyjno-rozrywkowym Poznania. Do oficjalnego otwarcia przygotowuje się Crazy Carts z pierwszym w mieście torem do driftingu. To już kolejny oryginalny koncept wyróżniający Maltę na tle konkurencji.

Galeria Malta, konsekwentnie od 2019 roku, wdraża działania zmierzające do budowy nowego formatu galerii społecznościowej będącej jednym z największych centrów rozrywki i rekreacji w regionie. Na terenie centrum funkcjonuje największy w Poznaniu klub squasha. Swoją siedzibę mają tam też: strefa robotyki, dwa escape roomy, Poznańska Szkoła Akrobatyki, klub fitness i Lider Plac Zabaw. Malta zaprasza klientów na interaktywne wystawy czasowe i zajęcia edukacyjne. Otwarte w tym roku By Happy Museum bardzo szybko znalazło się na pierwszym miejscu wśród największych atrakcji Poznania wybranych przez użytkowników TripAdvisor.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kolejny najemca w Malcie – Akademia Driftingu Crazy Carts – wpisuje się w strategię rozwoju grupy Sierra Balmain, która stawia na budowanie oferty zarządzanych przez siebie centrów w oparciu o oryginalne atrakcje tzn. nowej generacji, czyli miejsca kreatywne, angażujące, wykorzystujące nowe technologie.

Poszukujemy dla naszego centrum niestandardowych rozwiązań. W dobie trwającej pandemii to jedno z naszych priorytetowych działań. Kiedy obostrzenia zostaną zniesione, chcemy być gotowi z unikalną ofertą spełniającą oczekiwania klientów i będącą naszym wyróżnikiem na konkurencyjnym rynku – mówi Lech Polański, Centre Manager, Galeria Malta w Poznaniu.       

Przygotowany w Galerii Malta pierwszy w Poznaniu tor do driftingu zajmuje powierzchnię aż 750 metrów kwadratowych. Jest on przeznaczony do jazdy specjalnymi elektrycznymi gokartami imitującymi jazdę w poślizgu. To niepowtarzalna zabawa, w której wziąć udział mogą już nawet czteroletnie dzieci. Wszystko odbywa się w bezpiecznych warunkach, pod okiem instruktora, który podpowiada, jak właściwie poprowadzić pojazd.


O Galerii Malta

Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w Poznaniu zarządzane przez Sierra Balmain. Na 54 000 m² powierzchni handlowej znajdują się sklepy i punkty usługowe z wielu branż i segmentów, w tym znane i lubiane brandy modowe, takie jak TK Maxx, CCC, H&M, New Yorker, Pepco, Dealz oraz Martes Sport oraz polskie i zagraniczne marki z segmentu mid-mass market. Centrum wyróżnia położenie w bezpośrednim sąsiedztwie terenów rekreacyjnych poznańskiej Malty, strefa restauracyjna z widokiem na Jezioro Maltańskie oraz bogata oferta sportowo-rozrywkowa. W Galerii Malta swoje miejsce znalazły: całkowicie zmodernizowane 10-salowe Multikino z ekranami premium, największy w Poznaniu klub squasha, dwa escape roomy, Poznańska Szkoła Akrobatyki, klub fitness i Lider Plac Zabaw. Otwarte w Malcie By Happy Museum znalazło się na pierwszym miejscu wśród największych atrakcji Poznania wskazanych przez użytkowników TripAdvisor. Ofertę centrum uzupełnia operator medyczny ENEL-MED.

Zmiany zachodzące w Galerii Malta mają na celu wypracowanie nowego formatu miejsca, gdzie dotychczasowe funkcje centrum harmonijnie łączą się z zaletami unikalnego położenia obiektu nad Maltą. Wypoczynek, rozrywka, wspólne spędzanie czasu to wartości niezwykle ważne dla klientów Galerii Malta.


O Sierra Balmain

Sierra Balmain powstała w wyniku połączenia dwóch wielkich graczy na globalnym rynku nieruchomości – Balmain oraz Sonae Sierra. Fuzja zwielokrotniła kompetencje firmy oraz możliwości jej rozwoju. Pozwoliła na stworzenie kompleksowej oferty usług dla partnerów z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką. Sierra Balmain zarządza i/lub wynajmuje 16 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 505 741 m².

Tags: Galeria Młociny
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
WYWIAD: „Mamy do czynienia z silnym podziałem na dwa obozy klientów. Przed markami stoi wyzwanie, żeby zrozumieć, który dominuje wśród ich klientów” – mówi Katarzyna Konkel, Omnisense

WYWIAD: "Mamy do czynienia z silnym podziałem na dwa obozy klientów. Przed markami stoi wyzwanie, żeby zrozumieć, który dominuje wśród ich klientów" - mówi Katarzyna Konkel, Omnisense

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version