Do grona najemców Centrum Handlowego Blue City dołączyły dwie znakomite marki modowe: Monnari oraz Femestage.
Monnari jest polską marką odzieżową z 20-letnią tradycją. Swoje kolekcje kieruje do kobiet, które cenią elegancję oraz kobiece kroje. Proponuje szeroki asortyment ubrań oraz dodatków, w szczególności toreb. Na ofertę salonu składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. W sklepach Monnari ubrania dostępne są w rozmiarach 36 – 46 oraz plus size (do 52). Szczególna uwaga poświęcana jest wykończeniom i detalom, które klientki Monnari cenią od lat.
Z kolei Femestage to marka, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge, znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody. Femestage tworzy projekty dla wszystkich kobiet, które kochają bawić się modą. Łączy w nich ponadczasową klasykę z nowoczesną wrażliwością. Jednocześnie stawia na proste, ciekawe formy i niewymuszony styl. W ubraniach Femestage nie brakuje funkcjonalności i wygodę ready-to-wear, jakiej wymagają współczesne kobiety od swojej codziennej garderoby.
Cieszymy się, że marki te doceniły potencjał naszego centrum i zdecydowały się na otwarcie swoich salonów w Blue City. Z uwagą obserwujemy rynkowe trendy modowe i systematycznie powiększamy portfolio najemców o marki doceniane i pożądane przez klientów – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Obydwa salony znajdują się na poziomie – 1 centrum: Monnari (salon zajmuje 167 mkw.) obok sklepu iSpot naprzeciwko drogerii Hebe, a Femestage (salon zajmuje 152 mkw.) w korytarzu prowadzącym do sklepu Go Sport.