Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pierwszy w Bełchatowie Dealz ruszył w Galerii Olimpia

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
EPP_Galeria_Olimpia_Dealz_retail_journal

EPP_Galeria_Olimpia_Dealz_retail_journal

Do grona najemców należącej do EPP bełchatowskiej Galerii Olimpia dołączyła międzynarodowa sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group. W nowo otwartym sklepie wielobranżowym o powierzchni 461 mkw. klienci znajdą bogaty wybór produktów w niskich cenach.

Galeria Olimpia kontynuuje proces rekomercjalizacji. Po przebudowie 8 tys. mkw. do portfolio znanych marek bełchatowskiego centrum handlowego dołączyła kolejna międzynarodowa sieć sklepów – Dealz, o brytyjskich korzeniach. W pierwszej w Bełchatowie lokalizacji marki klienci znajdą szeroki asortyment 3000 artykułów spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji, wyposażenia domu i dla zwierząt, a także zabawek i narzędzi oraz inspirującą ofertę produktów sezonowych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Galeria Olimpia po metamorfozie ma jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów z regionu, zaskakiwać nowościami, ciekawszą ofertą i wygodą robienia zakupów. Dla naszych klientów ważna jest komplementarna oferta handlowa, dzięki czemu produkty dla siebie znajdą zarówno osoby poszukujące najnowszych trendów, jak i te, które cenią sobie najbardziej korzystną relację jakości do ceny. Dealz to kolejny nowy najemca, otwarty w ostatnim czasie w Galerii Olimpia, który szczególnie ucieszy łowców okazji – mówi Monika Swynar, Asset Manager w EPP.

Bełchatowska Galeria Olimpia dysponuje 22 tys. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie ma znane, światowe marki oraz firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą jest hipermarket Carrefour otwarty we wrześniu br. Ważnym atutem obiektu jest dogodna infrastruktura, która ułatwia klientom transport zakupionych towarów.


O EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.  EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

Tags: centra handloweDealzEPPGaleria Olimpiagalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
ecommerce_retail_journal

TaniaKsiazka.pl przed świętami obsługuje po kilkanaście tysięcy zamówień dziennie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version