Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowe oblicze BioBazaru w Fabryce Norblina

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
fabryka_norblina_retail_journal

fabryka_norblina_retail_journal

BioBazar działa od 27 listopada 2010 r. Po powrocie do macierzystej siedziby w nowej odsłonie będzie jednym z pierwszych najemców, który już w drugiej połowie 2021 r. zainauguruje działalność zrewitalizowanej Fabryki Norblina. Obecnie targ funkcjonuje tymczasowo na Mokotowie, przy ul. Wołoskiej 3. W modernizowanym przez Grupę Capital Park kompleksie na warszawskiej Woli, zajmie halę pełniącą dawniej funkcję fabrycznej rurowni i ciągarni – zlokalizowaną w zachodniej części działki, bezpośrednio od strony ul. Łuckiej. BioBazar to pierwszy w Polsce targ, który oferuje ekologiczną żywność oraz naturalne kosmetyki czy środki czystości. 80% asortymentu to produkty certyfikowane, pozostałych 20% to towar niepodlegający certyfikacji, m.in. dziko rosnące grzyby i zioła czy ryby pochodzące z dzikich łowisk. Koncept współtworzy  ponad 100 wystawców, z których wielu jest związanych z BioBazarem od samego początku. Do współpracy zgłaszają się także kolejni dostawcy i producenci. Targ systematycznie zyskuje też kolejnych klientów – tygodniowo zakupy robi tu ok. 5 tys. osób. Po ponownej przeprowadzce do Fabryki Norblina pojawią się również kolejne niespodzianki.

Jesteśmy bardzo podekscytowani, że po kilku latach wracamy do swojej pierwotnej lokalizacji w zupełnie nowej odsłonie. Okrągłych 10 lat naszej działalności zobowiązuje – zatem szykujemy dla naszych klientów jeszcze więcej atrakcji. Zupełnie odmieniony koncept stoisk, które ułatwią i uatrakcyjnią ekspozycję produktów, więcej przestrzeni – to tylko początek zmian. Pojawią się nowi wystawcy, m.in. oferujący produkty kuchni z różnych stron świata. Działać będzie koncept, w którym kucharze korzystać będą z sezonowych produktów z BioBazaru, pojawi się również więcej opcji jedzenia na miejscu czy na wynos. Do dyspozycji gości będzie także kawiarnia prowadzona przez naszego wieloletniego wystawcę czy piekarnia, która zaproponuje pieczywo wypiekane na miejscu – wylicza Joanna Żuchlińska, Marketing Manager BioBazaru. 

BioBazar to jednak nie tylko zakupy, ale także edukacja i rozrywka w ekologicznym duchu.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Będzie to miejsce licznych wydarzeń, warsztatów czy prelekcji promujących proekologiczne postawy, zdrowe odżywianie czy filozofię zero waste i inne wartości, które leżą u podstaw idei powstania BioBazaru. Jako inwestor niezwykle uważnie dbamy o zrównoważony wpływ naszych inwestycji na środowisko. Wierzymy, że obecność tego konceptu w Fabryce Norblina, pomoże nam promować podejmowanie świadomych, mających wpływ na społeczeństwo i środowisko decyzji konsumenckich – dodaje Kinga Nowakowska, członek zarządu i dyrektor operacyjna Capital Park, odpowiedzialna za projekt rewitalizacji Fabryki Norblina.

Przyszłych klientów zaskoczy też zupełnie inny niż do tej pory, unikatowy design wnętrz i koncepcja stoisk. Stoi za nim Kacper Gronkiewicz, architekt który zaprojektował m.in. niezwykle oryginalne wnętrza warszawskich drink barów Aura i Foton, jak również Księgarni na Tłomackiem Żydowskiego Instytutu Historycznego. Projektując nowe oblicze BioBazaru czerpał  przede wszystkim z tradycji polskich bazarów, począwszy od warszawskiego „Różyca” czy Jarmarku Europa, jak również innych, znanych światowych targowisk. W nawiązaniu do ekologicznego motywu przewodniego BioBazaru materiały architektoniczne użyte do produkcji stoisk oraz wystroju wnętrz będą naturalne i przyjazne  środowisku – m.in. drewno, płyty MDF o zredukowanej ilości formaldehydu czy kolorowe laminaty będące mieszanką papieru i żywicy. Na terenie BioBazaru pojawią się też zabytkowe elementy, pochodzące z dawnej fabryki.

Podczas pracy nad tym projektem inspirował nas raczej charakter otwartych bazarów niż design popularnych hal towarowych. Produkty na takie targowiska przywożone były w skrzyniach i sprzedawane bezpośrednio z nich. Dlatego zaprojektowaliśmy meble, które pozwolą na wyraźną ekspozycję naturalnych właściwości towaru – mówi Kacper Gronkiewicz. – Chcieliśmy pozostawić wrażenie pewnej otwartości, nieograniczonej przestrzeni. Bazar zlokalizowany jest w pięknej, zabytkowej hali i kształtujemy design stoisk, tak żeby nie zasłaniały towaru i pozwalały swobodnie podziwiać unikalną, industrialną architekturę. Przyjęliśmy, że im bliżej alejek, tym zabudowa straganów powinna być niższa, piętrząc się dopiero w centralnym punkcie i pod ścianami. Dzięki temu spacerowanie po BioBazarze będzie przyjemne, a klienci będą mogli spojrzeniem ogarnąć cały asortyment – podsumowuje Gronkiewicz.

Fabryka Norblina zaoferuje 65 tys. mkw. powierzchni użytkowej, z czego 41 tys. mkw. to biura, a  pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, gastronomiczne, usługowe, handlowe, kulturalne oraz wellness. Wśród najemców zrewitalizowanej Fabryki Norblina, oprócz BioBazaru znajdzie się m.in. foodhall z ponad 30 konceptami gastronomicznymi (3.200 mkw.), butikowe kino z siedmioma salami (3.300 mkw.), Latino Bar z muzyką na żywo (408 mkw.), a także liczne restauracje. W części biurowej kompleksu swoje biura będą miały m.in. Allegro.pl (16.200 mkw.) oraz Globalne Centrum Usług Biznesowych Japan Tobacco International (8,5 tys. mkw.). Blisko 800 mkw. powierzchni zajmie pierwsza w Polsce w pełni interaktywna i cyfrowa galeria sztuki ART BOX Experience. Planowane ukończenie inwestycji to II połowa 2021 roku.

Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci. Głównym wykonawcą jest firma Warbud SA, z którą współpracują m.in. Soletanche Polska, Maat4 i TKT Engineering. Za działania związane z konserwacją zabytków odpowiada firma Monument Service.


O Grupie Capital Park

Grupa Capital Park jest doświadczoną firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący takie aktywa jak Royal Wilanów oraz jest w trakcie rewitalizacji flagowego projektu wielofunkcyjnego w centrum Warszawy – Fabryki Norblina. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 213 tys. m kw. i wartości rynkowej 1,8 mld PLN, z czego 79% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Tags: BioBazarFabryka NorblinaGrupa Capital Parkretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
wiktor_pyrzyk_plantwear_retail_journal_fot-piotr_banasik

"Rozważamy budowanie sieci punktów stacjonarnych dla naszych marek w oparciu o model franczyzowy" - mówi Wiktor Pyrzyk, Plantwear

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version