Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów 3,4 mln zł

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Bez kategorii
0
grzegorz_aksamit_retail_journal

grzegorz_aksamit_retail_journal

Stava, wiodąca gastro-kurierska sieć franczyzowa, zakończyła emisję akcji w modelu crowdfundingu. Spółka pozyskała od inwestorów ponad 3,4 mln złotych. Środki te pozwolą przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej w Polsce i Europie. Spółka prowadziła emisję bez wsparcia platform crowdfundingowych.

Bardzo dziękujemy wszystkim inwestorom, którzy uwierzyli w naszą wizję dowozowej rewolucji. Chociaż jesteśmy największą gastro-kurierską firmą w Polsce, jesteśmy rentowni i osiągnęliśmy już wiele, najbardziej ekscytujący jest fakt, że to nic w porównaniu do możliwości jakie przed nami stoją. W samej Polsce rynek usług gastro-kurierskich jest o kilkadziesiąt razy większy niż nasza obecna skala działania. W Europie czekają na nas tysiące miast, w większości bez bezpośredniej konkurencji. To potencjał do wielokrotnego wzrostu firmy – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava S.A.

Stava ma obecnie 31 oddziałów franczyzowych w 27 miastach w całej Polsce. Codziennie realizuje tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (m. in. McDonald’s, Grupa AmRest, Grupa Sfinks) i handlowego (sieć Stokrotka, PointPack S.A.) jak i setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Firma ma stabilny i rentowny model biznesowy, dzięki któremu rośnie w szybkim tempie. W 2020 roku przychód sieci ze sprzedaży usług kurierskich (tj. łączny przychód partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki) wyniósł ponad 17 mln zł, przekraczając znacząco plany.

We wszystkich lokalizacjach Stava realizuje bezpieczne dowozy zakupów i jedzenia według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk dla dostaw posiłków, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny.


O Stava

Stava jest wiodącą franczyzą w branży dowozów posiłków i zakupów. Oferowane przez Stava oddziały usługi kurierskie pomagają restauracjom i sklepom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy do kilku kliknięć na tablecie.

Tags: retailretail journalStava
ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Następny artykuł
empik_galeria_jurajska_retail_journal

Empik przedłużył umowę z Galerią Jurajską

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version