Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

VIVO! Lublin wzmacnia ofertę modową centrum i intensyfikuje działania na innych płaszczyznach

przez Redaktor
14 marca 2022
w Bez kategorii
0
Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin

HalfPrice otwiera swój sklep w Vivo! Lublin

  • Do centrum Vivo! Lublin dołącza HalfPrice
  • Vivo! Lublin notuje wzrosty i stawia na rozwój oferty
  • W centrum Vivo! Lublin organizowane też są różne eventy

Pierwsze tygodnie bieżącego roku to dla VIVO! Lublin okres wzrostów i intensywnych działań na wielu płaszczyznach. Jak podaje sieć, zorganizowane zostały akcje mające przełożenie na obroty i footfall. Ponadto dzięki otwarciu pierwszego na Lubelszczyźnie salonu sieci HalfPrice wzmocnieniu uległa oferta modowa Centrum Vivo! Lublin.

VIVO! Lublin tętni życiem

Początek roku w lubelskim VIVO! upływa pod znakiem organizacji eventów angażujących najemców i klientów. Coraz więcej wydarzeń odbywa się „na żywo”, choć nadal w reżimie sanitarnym i przy stosowaniu ścisłych zasad bezpieczeństwa. Wysoką odwiedzalnością cieszyły się dwie duże akcje – organizowana w styczniu Giełda Płyt Winylowych oraz trwająca do końca lutego Wystawa LEGO Star Wars.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Frekwencja na wydarzeniach pokazała, że klienci spragnieni kontaktu z drugim człowiekiem, chętnie wracają do tradycyjnych obiektów i uczestniczą w tego typu akcjach. Oprócz ciekawych doświadczeń odwiedzający zyskują tu coś, co oferuje tylko  „real”: emocje, interakcje, możliwość osobistego udziału w interesujących projektach, czyli powrót do normalności, za którym wszyscy mocno już tęsknimy – podkreśla Jarosław Retmaniak, Country Manager Finanace & Support Poland, IMMOFINANZ.

Vivo! Lublin zyskuje HalfPrice

Ważnym elementem w życiu lubelskiego VIVO! było kolejne powiększenie tenant-mix. 18 lutego 2022 na powierzchni  blisko 1 455 m kw. na poziomie +1 otwarty został salon HalfPrice. To pierwsza w regionie lokalizacja sieci handlowej Grupy CCC w koncepcie off-price. Można tu kupić m.in. odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, perfumy, zabawki oraz dekoracje i wyposażenie wnętrz od ponad 1000 światowych marek. HalfPrice oferuje swoim klientom ceny niższe nawet o 80% i codziennie zaopatruje swój sklep w nowości.

ludzie wchodzący do HalfPrice
Salon HalfPrice w VIVO! Lublin

Przeczytaj także: VIVO! Lublin wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju.

Pojawienie się salonu HalfPrice właśnie w VIVO!, jako pierwszej lokalizacji na Lubelszczyźnie, jest wynikiem nie tylko konsekwentnych działań zmierzających do budowania jak najlepszego tenant-mix, ale również wsłuchiwania się w rynek. Kluczowe jest również zaufanie partnerów biznesowych, chcących lokować swoje brandy w miejscach stabilnych i dobrze rokujących. To także kolejny krok pozwalający nam budować przewagę konkurencyjną w regionie – dodaje Jarosław Retmaniak.

ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Protetycy Medicover w…dawnej wytwórni alkoholi
Bez kategorii

Protetycy Medicover w…dawnej wytwórni alkoholi

Następny artykuł
Tir Auchan z produktami dla uchodźców

Auchan wspiera uchodźców – pomoc dotyczy zwłaszcza pracowników i ich rodzin

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version