Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland w czołówce sieci handlowych pod względem wynagrodzenia – sieć po raz kolejny planuje przyznać podwyżki pracownikom

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
kaufland_retail_journal

kaufland_retail_journal

Pracownicy sieci Kaufland po raz kolejny będą mogli liczyć na podwyżkę. Planowane miesięczne wynagrodzenie na stanowisku kasjer-sprzedawca w sieci Kaufland wyniesie nawet do 4100 zł brutto.

Dbając o konkurencyjne warunki pracy, Kaufland Polska każdego roku zleca niezależnej instytucji przegląd wynagrodzenia oraz świadczeń pozapłacowych oferowanych na rynku. Dzięki cyklicznym podwyżkom firma już od kilku lat jest w czołówce sieci handlowych pod względem oferowanych warunków finansowych. Również i w tym roku osoby na wybranych stanowiskach będą mogły liczyć na  wyższe wynagrodzenie. Planowane miesięcznie wynagrodzenie na stanowisku kasjer-sprzedawca w zależności od stażu pracy i lokalizacji ma wynieść do 4100 zł brutto miesięcznie. Podwyżki wejdą w życie z dniem 1 marca 2021 roku. 

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Stabilne warunki pracy i możliwości rozwoju

Kaufland stawia na transparentność oferowanych warunków. Każdy pracownik zatrudniony jest na umowę o pracę, początkowo na czas określony. Kolejna umowa zawierana jest zawsze na czas nieokreślony. Pracownicy szeregowi otrzymują jasną informację, jak będzie wyglądać ich wynagrodzenie w perspektywie kolejnych trzech lat. W ubiegłym roku poza podwyżką wynagrodzeń w ramach podziękowania za wytężoną pracę osoby zatrudnione w Kauflandzie otrzymały dodatek motywacyjny w kwocie 500 zł oraz zwiększoną wartość bonów, które pracownicy co roku dostają przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem.

Podstawą działania naszej firmy są pracownicy, których zaangażowanie stanowi o sukcesie całej organizacji. Doskonale to rozumiemy i zależy nam na tym, aby nasz zespół nieustannie poszerzał swoją wiedzę i kompetencje, w czym aktywnie ich wspieramy. Dzięki temu 95% awansów w naszej firmie to awanse wewnętrzne – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

W 2020 roku sieć, po raz czwarty z rzędu, otrzymała tytuł Top Employer Polska oraz, po raz drugi, tytuł Top Employer Europa. Kaufland jest jednym z najatrakcyjniejszych pracodawców w branży handlowej w Polsce. Pod względem oferowanych warunków finansowych w branży handlowej firma utrzymuje w kraju wysokie miejsce.

Nie tylko wynagrodzenie

Każda osoba zatrudniona w Kaufland Polska ma dostęp do Kafeterii MyBenefit, która obejmuje pozapłacowe dodatki, takie jak E-Karta MultiSport, vouchery oraz zniżki do realizacji w licznych sklepach, bilety do kina, wejściówki na najważniejsze wydarzenia kulturalne czy sportowe, a nawet wyjazdy wakacyjne i wiele innych atrakcji. Każdy pracownik może opłacić wybrane benefity za pomocą punktów, którymi firma zasila jego indywidualne konto. Poza dostępem do Kafeterii MyBenefit pracownicy Kaufland mogą liczyć również na prywatną opiekę medyczną, bony pracownicze na Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc, paczkę bożonarodzeniową, nagrodę jubileuszową, grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, dodatkową wypłatę emerytalną, zniżkę na studia czy wyprawkę dla malucha, dla każdego pracownika, który został rodzicem.

Stawiamy na otwarty dialog z naszymi pracownikami, wsłuchujemy się w ich potrzeby oraz nieustannie poszukujemy rozwiązań, które są pożądane na rynku pracy. To wszystko sprawia, że wielu pracowników latami rozwija swoją karierę zawodową właśnie w naszej organizacji. Ponad 70% pracowników jest z nami dłużej niż 3 lata – podsumowuje Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.


O Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Tags: Kauflandretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
kinga_nowakowska_retail_journal_capital_park

WYWIAD: "Niestabilna sytuacja powoduje, że wiele firm wstrzymuje swoje plany rozwoju. Komercjalizacja nowego obiektu staje się dużym wyzwaniem" - mówi o rewitalizowanej Fabryce Norblina Kinga Nowakowska, Capital Park

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version