Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

ZPPHiU: Otwarcie galerii 31 stycznia to ostatnia nadzieja tonącego sektora handlu

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Jak wygląda logo ZPPHiU

ZPPHiU wystosowało apel do PRCH

Wśród przedstawicieli firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług panuje przekonanie, że branża nie przetrwa przedłużania obostrzeń po 31 stycznia, a otwarcie sklepów w tym momencie jest ostatnią deską ratunku.

Otwarcie naszych sklepów traktujemy jako naturalną konsekwencję dotychczasowych deklaracji rządu, dotyczących terminu poluzowania obostrzeń w handlu. Oczekujemy, że rząd w sposób odpowiedzialny potwierdzi swoje zapowiedzi i stworzy nam warunki, byśmy otworzyli sklepy 1 lutego i zaczęli realnie odrabiać ubiegłoroczne i tegoroczne straty. Z naszej strony wszystkie warunki niezbędne do bezpiecznego otwarcia sklepów na terenie centrów handlowych zostały spełnione – zapewnia Zarząd ZPPHiU.

Pracodawcy przekonani są, że można otworzyć ich punkty zlokalizowane w centrach handlowych bezpiecznie i z korzyścią dla firm, ich pracowników, partnerów biznesowych i całego ekosystemu biznesowych zależności, które zachwiane zostały poprzez kolejne lockdowny. Handlowcy oczekują by rząd stworzył  warunki do legalnego otwarcia ich sklepów i zakładają, że obostrzenia zostaną zniesione do 31 stycznia 2021 r.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Handel jest bezpieczny. Przedstawiamy rzetelne argumenty, że handel w centrach handlowych przy założonym reżimie covidowym nie niesie zagrożeń. Zaangażowaliśmy wiele środków, by wdrożyć i wypełniać zasady DDM. Przestrzegamy wszelkich procedur i dbamy o najwyższy standard bezpieczeństwa i higieny. Grudniowe otwarcie nie miało wpływu na wzrost ilości zachorowań. Wyrażamy głębokie przekonanie, że nasze sklepy są co najmniej równie bezpieczne, co otwarte dotychczas wielkopowierzchniowe  markety, sklepy meblowe  czy te z artykułami dekoracyjnymi itp. – podsumowuje Zarząd ZPPHiU.

Przedstawiciele ZPPHiU zapowiadają, że 1 lutego ich sklepy w centrach handlowych mogą  i powinny być otwarte bez szkody dla bezpieczeństwa klientów. Jak zapewniają pracownicy są przygotowani, sklepy zatowarowane, a wszystkie procedury związane z przestrzeganiem reżimu sanitarnego wdrożone i wypełniane skrupulatnie. Niestety są też  przekonani, że ze względu na kontynuowane zamkniecie stref food courtowych i miejsc odpoczynku oraz kin i fitnesów odwiedzalność nie przekroczy 60 %, tej która była odnotowana w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Czekamy na potwierdzenie  otwarcia naszych sklepów 1 lutego i na to jesteśmy operacyjnie przygotowani. Bierzemy  sprawy w swoje ręce i zaczynamy pracować, żeby odrabiać straty po walce z wirusem i ratować setki tysięcy miejsc pracy. Mamy nadzieję, że data 1 lutego będzie przełomowa i zapisze się jako moment zwrotny w zmaganiach naszego sektora z pandemią – podsumowuje Zarząd ZPPHiU.


O Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług zrzesza ponad 150 firm, w których zatrudnienie znajduje ponad 205 tysięcy pracowników. Listę firm członkowskich, postulaty, aktualne informacje o działaniach podejmowanych przez ZPPHiU i wszelkich aktywnościach, także medialnych, jego przedstawicieli można znaleźć na stronie: https://zpphiu.pl/.  

Tags: retailretail journalZPPHiUZwiązek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Magdalena_Kowalewska_retail_journal

WYWIAD: "Aktualnie prowadzimy rozmowy z najemcami, których dotąd w parkach handlowych nie było" - mówi Magdalena Kowalewska, Immofinanz

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version