Jack Link’s, lider w dziedzinie przekąsek proteinowych i największy
na świecie producent przekąsek mięsnych, ogłosił dziś wejście na arenę gier online poprzez liczne umowy partnerskie o łącznej, siedmiocyfrowej wartości – i to poza bieżącymi wydatkami marki na marketing cyfrowy.
Liczba entuzjastów e-sportu przekroczyła już, według najnowszych statystyk, prawie pół miliarda osób[1] na całym świecie. E-sport nie jest już dłużej uważany za rynek niszowy, ale za jeden z głównych nurtów, konkurujący z innymi ligami sportowymi.
Po udanym partnerstwie w 2019 roku z mistrzami e-sportu, drużyną Fnatic, Jack Link’s podnosi je na kolejny poziom, podpisując naraz kilka partnerstw w wieloletniej umowie, która ugruntuje obecność marki w Europie wśród lojalnej armii zaangażowanych fanów komputerowych rozgrywek.
Marka Jack Link’s po raz kolejny nawiązała partnerstwo w regionie EMEA z teamem Fnatic, aby być bliżej graczy i fanów e-sportu, ustanawiając Beef Jerky podstawową przekąską proteinową dla zawodników, pozwalającą im pokonać głód i wysiłek podczas rozgrywek, bez uszczerbku dla walorów smakowych oraz zasad odżywiania.
W tym roku Jack Link’s będzie również sponsorował wiodące turnieje i imprezy e-sportowe w Europie, dzięki którym marka może rozszerzyć swój zasięg i znaleźć się w centrum uwagi fanów gamingu oraz nawiązać bliski kontakt z kibicami elektronicznych dyscyplin. Liczne partnerstwa i współprace przełożą się zarówno na wyniki biznesowe w handlu detalicznym, jak i na silny przekaz marketingowy dla grupy konsumentów, którzy najlepiej pasują do profilu marki Jack Link’s.
To, co wiemy o naszych konsumentach, to fakt, że są oni pasjonatami wszystkiego, co robią – a gracze nie są tu wyjątkiem – mówi Jan Pieter Schretlen, dyrektor zarządzający w Jack Link’s EMEA. – Konkurencje on-line rozgrywają się bardzo szybko i wymagają od e-sportowców maksimum wydajności i koncentracji, aby występować i wygrywać – czy to w zawodach dla początkujących, czy w rywalizacji na arenie światowej. Jack Link’s może pomóc tej aktywnej społeczności osiągnąć pełny potencjał, zapewniając wysokiej jakości, bogate w białko »paliwo«, pomocne podczas długich i trudnych rozgrywek. Nasze produkty są doskonałą przekąską, niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w podróży, w pracy, lub w czasie wolnym, np. podczas grania. Suszona wołowina Beef Jerky to źródło naturalnego białka, które wspiera wytrzymałość, pomaga pokonać głód i zapewnia siłę oraz energię, np. podczas treningu. Chcemy być prawdziwym partnerem, wspierając graczy na wszystkich poziomach i budując relacje zarówno w lidze profesjonalnej, jak i w amatorskich rozgrywkach. Jesteśmy przekonani, że e-sport nie osiągnął jeszcze swojego pełnego potencjału, a to dopiero początek zaangażowania marki Jack Link’s.
Współpraca Jack Link’s z Fnatic reprezentuje nieustanne dążenie obu marek do zwiększania wydajności i osiągnięć zawodników w e-sporcie. Począwszy od tworzenia treści, przez aktywacje w grze, narzędzia on-line i osprzęt, jak dzięki również opowiadania historii przez profesjonalistów, każdy aspekt tego partnerstwa będzie się koncentrował na umożliwieniu graczom wsparcia
w rozgrywkach.
W Fnatic mamy filozofię Performance-First, która gwarantuje, że zawodnicy zawsze dają z siebie wszystko, grając na pełnych obrotach – powiedział Neil Walker, Partnerships Manager z Fnatic.
[1] Global eSports audience 2020 | Statista