Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Producent wołowinowych przekąsek Jack Link’s został sponsorem e-sportowej grupy Fnatic

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
jack_links_retail_journal

jack_links_retail_journal

Jack Link’s, lider w dziedzinie przekąsek proteinowych i największy
na świecie producent przekąsek mięsnych, ogłosił dziś wejście na arenę gier online poprzez liczne umowy partnerskie o łącznej, siedmiocyfrowej wartości – i to poza bieżącymi wydatkami marki na marketing cyfrowy.

Liczba entuzjastów e-sportu przekroczyła już, według najnowszych statystyk, prawie pół miliarda osób[1] na całym świecie. E-sport nie jest już dłużej uważany za rynek niszowy, ale za jeden z głównych nurtów, konkurujący z innymi ligami sportowymi.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Po udanym partnerstwie w 2019 roku z mistrzami e-sportu, drużyną Fnatic, Jack Link’s podnosi je na kolejny poziom, podpisując naraz kilka partnerstw w wieloletniej umowie, która ugruntuje obecność marki w Europie wśród lojalnej armii zaangażowanych fanów komputerowych rozgrywek.

Marka Jack Link’s po raz kolejny nawiązała partnerstwo w regionie EMEA z teamem Fnatic, aby być bliżej graczy i fanów e-sportu, ustanawiając Beef Jerky podstawową przekąską proteinową dla zawodników, pozwalającą im pokonać głód i wysiłek podczas rozgrywek, bez uszczerbku dla walorów smakowych oraz zasad odżywiania.

W tym roku Jack Link’s będzie również sponsorował wiodące turnieje i imprezy e-sportowe w Europie, dzięki którym marka może rozszerzyć swój zasięg i znaleźć się w centrum uwagi fanów gamingu oraz nawiązać bliski kontakt z kibicami elektronicznych dyscyplin. Liczne partnerstwa i współprace przełożą się zarówno na wyniki biznesowe w handlu detalicznym, jak i na silny przekaz marketingowy dla grupy konsumentów, którzy najlepiej pasują do profilu marki Jack Link’s.

To, co wiemy o naszych konsumentach, to fakt, że są oni pasjonatami wszystkiego, co robią – a gracze nie są tu wyjątkiem – mówi Jan Pieter Schretlen, dyrektor zarządzający w Jack Link’s EMEA. – Konkurencje on-line rozgrywają się bardzo szybko i wymagają od e-sportowców maksimum wydajności i koncentracji, aby występować i wygrywać – czy to w zawodach dla początkujących, czy w rywalizacji na arenie światowej. Jack Link’s może pomóc tej aktywnej społeczności osiągnąć pełny potencjał, zapewniając wysokiej jakości, bogate w białko »paliwo«, pomocne podczas długich i trudnych rozgrywek. Nasze produkty są doskonałą przekąską, niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w podróży, w pracy, lub w czasie wolnym, np. podczas grania. Suszona wołowina Beef Jerky to źródło naturalnego białka, które wspiera wytrzymałość, pomaga pokonać głód i zapewnia siłę oraz energię, np. podczas treningu. Chcemy być prawdziwym partnerem, wspierając graczy na wszystkich poziomach i budując relacje zarówno w lidze profesjonalnej, jak i w amatorskich rozgrywkach. Jesteśmy przekonani, że e-sport nie osiągnął jeszcze swojego pełnego potencjału, a to dopiero początek zaangażowania marki Jack Link’s.

Współpraca Jack Link’s z Fnatic reprezentuje nieustanne dążenie obu marek do zwiększania wydajności i osiągnięć zawodników w e-sporcie. Począwszy od tworzenia treści, przez aktywacje w grze, narzędzia on-line i osprzęt, jak dzięki również opowiadania historii przez profesjonalistów, każdy aspekt tego partnerstwa będzie się koncentrował na umożliwieniu graczom wsparcia
w rozgrywkach.

W Fnatic mamy filozofię Performance-First, która gwarantuje, że zawodnicy zawsze dają z siebie wszystko, grając na pełnych obrotach – powiedział Neil Walker, Partnerships Manager z Fnatic.


[1] Global eSports audience 2020 | Statista

Tags: FnaticJack Link'sretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Westfield_Arkadia_Poland_retail_journal

Westfield Arkadia zaprasza na bezpłatną mammografię

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version