Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Muszkieterowie wzmacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw – grupa uruchomiła 70. obiekt pod szyldem Intermarché

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Franczyza, Newsy
0

Muszkieterowie wzmacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw. 7 stycznia 2021 roku uruchomili 70. obiekt pod szyldem Intermarché. To pierwszy punkt Grupy Muszkieterów działający w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Stacja zlokalizowana jest w Polkowicach przy sklepie Bricomarché.

W województwie dolnośląskim w Polkowicach, obok supermarketu Bricomarché przy ulicy Kolejowej 29a, została uruchomiona kolejna stacja paliw pod szyldem Intermarché. Jest to w pełni zautomatyzowany obiekt light, który działa bez obecności pracowników obsługi. Klienci mogą samodzielnie zatankować swoje pojazdy w systemie całodobowym, a następnie dokonać płatności bezgotówkowej. W ofercie stacji są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Zmotoryzowani kupią tam benzynę bezołowiową 95, olej napędowy oraz autogaz LPG. Paliwa są dostarczane przez Orlen Paliwa Sp. z o.o. oraz przez SCA PETROLE Polska Sp. z o.o. i stale poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Na stacji zostały zainstalowane 4 stanowiska do tankowania paliw oraz 2 do tankowania LPG.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Grupa Muszkieterów od lat jest liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Zależy nam na utrzymaniu tej pozycji, dlatego konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę. Naszym celem jest rozwijane sieci w taki sposób, aby finalnie stacje paliw działały przy każdym istniejącym supermarkecie, tam gdzie jest to możliwe. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu jeszcze lepiej odpowiemy na potrzeby klientów – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA PETROLE Polska zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów i dodaje – Jednym z dowodów, że nasze stacje spełniają oczekiwania zmotoryzowanych jest debiut sieci Intermarché w rankingu „Marka Nr 1” przygotowanego przez serwis Wybór Kierowców w 2020 roku.

Grupa Muszkieterów proponuje przedsiębiorcom także inne formy rozwijania swoich biznesów. Oprócz stacji paliw przy sklepach Intermarché czy Bricomarché może zostać uruchomiona m.in. myjnia samochodowa bądź usługi z zakresu e-commerce – np. Bricomaty lub usługa Intermarché Drive.


O Grupie Muszkieterów

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2019 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,74 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Tags: BricomarcheGrupa MuszkieterówIntermarcheMuszkieterowie
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
maria_bogajewska_retail_journal

WYWIAD: "Jesteśmy niezwykle zadowoleni z wyników, które osiągnęliśmy w 2020 r." - mówi Maria Bogajewska, arena.pl

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version