Galeria Młociny rozpoczęła cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których klienci mogą dokonywać zakupów. Tym razem 2 lutego o godzinie 18:00 stylista Michał Karbowski zaprosi zainteresowanych do sklepu Lee Cooper, gdzie zaprezentuje ubrania i akcesoria znanej na całym świecie marki odzieżowej.
Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnić możliwość doświadczenia zbliżonego do zakupów stacjonarnych. Postanowiła przenieść konsumentów do sklepów ulubionych brandów, w wirtualny sposób. Realizuje to, wykorzystując swój facebookowy profil, na którym odbywają się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy do sklepów Galerii Młociny zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, co nosić tej zimy oraz radzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.
Kolejnym sklepem, po marce Anataka, z którym Galeria Młociny rozpoczęła swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będzie salon marki Lee Cooper. 2 lutego o godzinie 18:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli ponownie rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji warszawskie centrum handlowe skontaktuje się z klientem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Lee Cooper to najstarsza, europejska marka produkująca odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn. W ofercie brandu znajdziemy również buty i dodatki. Długoletnie doświadczenie, obecność w każdej subkulturze i eksport ubrań do wielu krajów sprawiły, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie.
Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl, a wydarzenie zostanie opublikowane na profilu centrum handlowego na Facebooku: www.facebook.com/galeriamlocinyofficial
O Galerii Młociny
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.