Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

WYWIAD: „Informacje o otworzeniu galerii przyjęliśmy z ulgą, ale i dużym rozczarowaniem” – mówi Aleksander Walczak, Dekada SA

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy, Wywiady
0
Aleksander_Walczak_Prezes_Zarządu_dekada_sa_retail_journal-1

Aleksander_Walczak_Prezes_Zarządu_dekada_sa_retail_journal-1

Urszula Szewczyk: Dobra wiadomość dla branży centrów handlowych – od 1 lutego znów będą otwarte, a przynajmniej zdecydowana większość najemców będzie mogła ponownie otworzyć swoje punkty. Jak Pan przyjął tę informację?

Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA: Z ulgą, ale i dużym rozczarowaniem, że przedłużone jest zamknięcie usług gastronomicznych, związanych ze sportem i kulturą (kluby fitness i kina). Trzeba te branże też otwierać, stosując reżimy sanitarne. Musimy nauczyć się żyć z wirusem, będzie on z nami długo, może na zawsze. A gastronomia, kina i fitnessy są na granicy upadłości i za dwa tygodnie czy miesiąc może być za późno. Tym bardziej, że nie ma właściwej pomocy finansowej ze strony Państwa.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Do 1 lutego od momentu ogłoszenia decyzji zostało niespełna cztery dni, a to bardzo mało czasu. Czy handel w galeriach wróci na pełnych obrotach, a wszyscy najemcy otworzą swoje sklepy?

Wszyscy są gotowi, bo od wielu dni czekali na tę decyzję. Pełne obroty natomiast nie są możliwe, bo są obostrzenia sanitarne, ograniczenia ilości osób i zwyczajny strach wielu ludzi przez normalnym funkcjonowaniem. Myślę, że w pierwszych tygodniach odnotujemy około 50-60% odwiedzalności i obrotów sklepów.  

Jak Pan przewiduje, jakie nastroje będą panowały wśród klientów?

Klienci chętnie wrócą, bo potrzebują codziennych zakupów, nie tylko spożywczych. Większość klientów wie, że w galeriach jest bezpiecznie, że są przestrzegane najwyższe standardy sanitarne.    

Czy branża poradziłaby sobie z kolejnym lockdown’em?

Kolejny lockdown bez pomocy finansowej Państwa oznacza bankructwo wielu najemców, a w konsekwencji problemy z utrzymaniem obiektów. Skończyły się bowiem wszystkie zapasy i rezerwy finansowe w firmach handlowych.  

Jaki mają Państwo plan na wygenerowanie ruchu w galeriach?

Po prostu normalnie działać, klienci czekali na otwarcie sklepów i na pewno będą z nich korzystać. Nie musimy robić żadnych nadzwyczajnych planów w tym zakresie.

Jaki jest dzisiejszy klient galerii handlowej? Czym się kieruje robiąc w niej zakupy? Zapraszam do przeczytania kolejnego wywiadu – z Katarzyną Konkel, CEO Omnisense (tutaj).

Tags: centra handloweDekada SAgalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
zakupy_ecommerce_centra_handlowe_badanie_park_handlowy_parki_handlowe

Cushman & Wakefield: Mniejsze obiekty handlowe bardziej odporne na skutki pandemii

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version