Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny”

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
aldi_zielone_arkady_centra_handlowe+galerie_handlowe_retail_journal

Sieć ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny”. W trosce o komfort zakupów osób w spektrum autyzmu i ich bliskich od 1 lutego w określonych dniach i godzinach we wszystkich sklepach ALDI zostanie wyłączona muzyka, a osoby w spektrum autyzmu będą mogły skorzystać z oznaczonych kas pierwszeństwa. Start akcji w ALDI wpisuje się w coroczną kampanię społeczną „Polska Na Niebiesko”, organizowaną przez Fundację JiM, której finał ma miejsce 2 kwietnia, w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Jej celem jest budowanie świadomości autyzmu i akceptacji dla osób w spektrum oraz zwrócenie uwagi na historie, z jakimi mierzą się każdego dnia.

Sieć ALDI dołącza do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny”, której inicjatorem jest Fundacja JiM. Od lutego we wszystkich sklepach ALDI „Ciche Godziny” będą obowiązywać dwa razy w tygodniu, we wtorki od godziny 8:00 do 10:00 i soboty w godzinach 18:00-20:00. W tym czasie w sklepach ALDI zostanie wyłączona muzyka i komunikaty dźwiękowe, a osoby w spektrum autyzmu i ich opiekunowie będą mogli skorzystać z dedykowanych kas pierwszeństwa.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

„Ciche Godziny w ALDI” to kolejny krok w naszej odpowiedzialności społecznej, tym razem nastawiony na potrzeby osób w spektrum autyzmu. Zmniejszamy liczbę oraz natężenie bodźców w sklepie i wprowadzamy dedykowane kasy pierwszeństwa, co sprawi, że zarówno osoby w spektrum autyzmu, jak ich bliscy czy opiekunowie będą mogli w komfortowych warunkach zaopatrzyć się w codzienne produkty – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI. – Udogodnienia, które wprowadzamy to także nasza cegiełka do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”. Poprzez nasze działania pokazujemy, jak w praktyce możemy pomóc osobom w spektrum autyzmu – dodaje Biernacka.

Akcja „Ciche Godziny” powstała z myślą o osobach z autyzmem, których w Polsce, według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) jest 400 tys. Jednak liczba osób, których dotykają problemy z codziennym funkcjonowaniem sięga prawie 3 milionów, bo autyzm dotyczy także rodzin czy opiekunów osób z ASD.

Cieszymy się, że ALDI we wszystkich swoich sklepach wprowadziło ułatwienia dla osób w spektrum autyzmu oraz ich bliskich. Ograniczenie bodźców takich, jak muzyka, audiomarketing, a także udostępnienie kasy pierwszeństwa spowodują, że sklepy sieci staną się dla osób w spektrum przyjaznym otoczeniem podczas robienia zakupów – mówi Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji JiM.

Ciche Godziny w ALDI obowiązują bezterminowo. Sieć komunikuje akcję za pomocą e-mail marketingu, spotów radiowych, materiałów POS, w social mediach oraz na stronie www.


O Fundacji JiM

Fundacja JiM od 19 lat niesie pomoc osobom z autyzmem oraz ich opiekunom. Jej celem jest tworzenie lepszego świata dla osób z autyzmem, walka o dostęp do diagnozy i terapii oraz budowanie akceptacji i wsparcie osób dorosłych w spektrum. W Klinice JiM Fundacja diagnozuje dzieci i dorosłe osoby ze spektrum autyzmu. Pomoc Fundacji w ciągu roku to m.in. 302 zdiagnozowanych dzieci, 1187 kryzysowych interwencji, 14185 godzin walki o samodzielność. Fundacja JiM jest również organizatorem ogólnopolskiej akcji Ciche Godziny, w której zachęca sieci handlowe oraz sklepy do uwzględnienia potrzeb osób z autyzmem, poprzez niwelowanie nadmiernych bodźców (m.in. głośnych dźwięków i intensywnego oświetlenia) oraz do wyjścia naprzeciw ich potrzebom. Tworzy kampanie społeczne budujące wiedzę o autyzmie i uczące zrozumienia dla osób ze spektrum. Najbardziej rozpoznawalna to organizowana co roku „Polska Na Niebiesko”. Fundacja JiM jest członkiem Autism-Europe, Międzynarodowej Federacji, która zrzesza kilkadziesiąt organizacji z całej Europy. Jest również organizatorem-gospodarzem międzynarodowego Kongresu Autism-Europe poświęconego autyzmowi, który odbędzie się w 2022 roku w Krakowie.


O Aldi

ALDI jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, według raportu Global Powers of Retailing  2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. ALDI jest sklepem ulubionych produktów, świeżych, wyjątkowych i na każdą kieszeń. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

Tags: Aldiretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
carry_retail_journal_edited

Nowy salon Carry w kieleckiej Galerii Korona

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version