Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem Rady Ministrów, w dniu 1 lutego, została odmrożona branża handlowa. Wraz z ponownym otwarciem firma LPP podpisała z Immofinanz umowę relokacyjną salonu Sinsay.
Sinsay otworzył się tym razem w odświeżonej odsłonie i został przeniesiony do nowej lokalizacji na poziomie +1. To jedna z najprężniej rozwijających się marek typu lifestyle z portfolio LPP. Klientów z pewnością zaskoczy okazała przestrzeń sklepu, czyli niemal 1170 m kw., a także jego nowoczesny design. Klienci VIVO! Lublin znajdą tu bogaty asortyment modnych ubrań i dodatków dla kobiet oraz mężczyzn, a także kolekcję dla najmłodszych. Oprócz odzieży, na sklepowych półkach Sinsay, można dostrzec produkty i akcesoria kosmetyczne. Dopełnieniem szerokiego wachlarza propozycji są elementy wyposażenia wnętrz do salonu, toalety i sypialni. Atrakcyjne ceny i wysoka jakość produktów sprawiły, że marka zyskała zaufanie konsumentów i stabilną pozycję na rynku.
Za spory sukces uznajemy fakt, że pomimo trudnych i niepewnych czasów, podpisaliśmy umowę relokacyjną z tak znaną i lubianą marką Sinsay. Cieszymy się, że nasz tenant-mix w sektorze fashion ponownie wzmocni ten polski brand, który posiada szeroką ofertę dla całej rodziny, w atrakcyjnych cenach. Tym razem w całkowicie nowej odsłonie, z bogatszą ofertą i powiększonym lokalem – skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
Lokal marki Sinsay jest dostępny na poziomie +1. W sobotę, 6 lutego, na klientów czekać będą dodatkowe atrakcje związane z relokalizacją salonu. Wizytę w przestrzeni Sinsay umili wyjątkową muzyczną oprawą profesjonalny DJ.
O VIVO! Lublin
VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor IMMOFINANZ zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.