Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Relokacja salonu Sinsay w VIVO! Lublin

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem Rady Ministrów, w dniu 1 lutego, została odmrożona branża handlowa. Wraz z ponownym otwarciem firma LPP podpisała z Immofinanz umowę relokacyjną salonu Sinsay.

Sinsay otworzył się tym razem w odświeżonej odsłonie i został przeniesiony do nowej lokalizacji na poziomie +1. To jedna z najprężniej rozwijających się marek typu lifestyle z portfolio LPP. Klientów z pewnością zaskoczy okazała przestrzeń sklepu, czyli niemal 1170 m kw.,  a także jego nowoczesny design. Klienci VIVO! Lublin znajdą tu bogaty asortyment modnych ubrań i dodatków dla kobiet oraz mężczyzn, a także kolekcję dla najmłodszych. Oprócz odzieży, na sklepowych półkach Sinsay, można dostrzec produkty i akcesoria kosmetyczne. Dopełnieniem  szerokiego wachlarza propozycji są elementy wyposażenia wnętrz do salonu, toalety i sypialni. Atrakcyjne ceny i wysoka jakość produktów sprawiły, że marka zyskała zaufanie konsumentów i stabilną pozycję na rynku.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Za spory sukces uznajemy fakt, że pomimo trudnych i niepewnych czasów, podpisaliśmy umowę relokacyjną z tak znaną i lubianą marką Sinsay. Cieszymy się, że nasz tenant-mix w sektorze fashion ponownie wzmocni ten polski brand, który posiada szeroką ofertę dla całej rodziny, w atrakcyjnych cenach. Tym razem w całkowicie nowej odsłonie, z bogatszą ofertą i powiększonym  lokalem – skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

Lokal marki Sinsay jest dostępny na poziomie +1. W sobotę, 6 lutego, na klientów czekać będą dodatkowe atrakcje związane z relokalizacją salonu. Wizytę w przestrzeni Sinsay umili wyjątkową muzyczną oprawą profesjonalny DJ.


O VIVO! Lublin

VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor IMMOFINANZ zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.

Tags: retailretail journalSinsay
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Jak wygląda logo ZPPHiU

ZPPHiU: "Dziś porównujemy ostatnie dni do oddechu zaczerpniętego przez tonącego - pozwolono nam płynąć i łapiemy oddech"

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version