„Aktualnie trwa proces przebudowy naszego centrum. Pracujemy nad nowymi strefami – w tym food courtem oraz strefą rozrywkową – m.in. przyjazną i atrakcyjną przestrzenią dla dzieci i ich rodziców. W kolejnych krokach zamierzamy udostępnić naszym gościom nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych” – mówi w wywiadzie dla RETAIL JOURNAL Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.
Urszula Szewczyk: Otwarcie Be Happy Museum jest kontynuacją procesu repozycjonowania Atrium Reduty, które ma na celu dotarcie z ofertą do młodego odbiorcy. Jakie jest zainteresowanie klientów Be Happy Museum chwilę po otwarciu?
Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta: Atrium Reduta jest jedyną lokalizacją Be Happy Museum w Warszawie. Zainteresowanie nowo otwartą przestrzenią rośnie z dnia na dzień. Wśród odwiedzających muzeum są nie tylko osoby młode, ale także rodzice z dziećmi, wielu twórców internetowych oraz artyści i fotografowie.
Jakie jeszcze projekty otworzyli Państwo do tej pory, aby dotrzeć do młodego odbiorcy?
Od dłuższego czasu intensywnie pracujemy nad rozszerzaniem portfolio Atrium Reduta. Pod koniec zeszłego roku do grona naszych najemców dołączyła kolejna marka z portfela LPP – Sinsay, którego oferta skierowana jest głównie do młodego odbiorcy. Na powierzchni ponad 1250 m2 znajdą oni nie tylko ubrania i akcesoria, ale również wiele ciekawych artykułów wyposażenia wnętrz. Mocno stawiamy także na innowacyjną propozycję rozrywkową, która skutecznie łączy customer experience offline ze światem online. Dlatego, właśnie z myślą o młodym odbiorcy, uruchomiliśmy w naszym centrum Strefę Gracza x-kom. Jest to przestrzeń gamingowa skierowana do miłośników gier, e-sportu i nowych technologii, w której można spędzić czas oraz przetestować najnowszego typu urządzenia i rozwiązania, w tym gamingowe konsole, laptopy, monitory oraz szereg akcesoriów.
Do dyspozycji młodych odbiorców jest również 6-salowe kino CINEMA3D oraz klub fitness sieci CityFit. Aktualnie te dwa lokale pozostają zamknięte ze względu na obostrzenia. Mamy jednak nadzieję, że w niedługim czasie nasi klienci będą mieli okazję skorzystać z ich oferty.
Na jakie inwestycje, skierowane do młodych klientów, planują Państwo postawić w tym roku?
Długi czas izolacji z powodu pandemii sprawił, że pragniemy wyjść z domu i doświadczyć czegoś wartościowego, chcemy spędzić czas wśród ludzi, w miejscach, w których jest bezpiecznie i które dostarczają nam nowych wrażeń. Dlatego naszym celem jest ciągłe wzbogacanie i różnicowanie naszej oferty handlowej oraz rozrywkowej z uwzględnieniem tych potrzeb. Tak, by wizyta w Atrium Reduta była dla naszych gości interesująca, dostarczała nowych doświadczeń i zachęcała do kolejnych odwiedzin.
Aktualnie trwa proces przebudowy naszego centrum. Pracujemy nad nowymi strefami – w tym food courtem oraz strefą rozrywkową – m.in. przyjazną i atrakcyjną przestrzenią dla dzieci i ich rodziców. W kolejnych krokach zamierzamy udostępnić naszym gościom nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych.
Jak wyglądają wyniki odwiedzalności Atrium Reduta po ponownym odmrożeniu handlu w galeriach handlowych?
Zauważamy stopniowy powrót klientów do Atrium Reduta. Kolejny lockdown spowodował, że wielu z nas czekało już na otwarcie centrów handlowych, możliwość wyjścia z domu i załatwienia codziennych spraw stacjonarnie. Jest to efekt odrabiania odroczonych w czasie zakupów, ale także chęć skorzystania z zimowych wyprzedaży. W tym czasie najważniejsze jest dla nas zapewnienie klientom bezpieczeństwa podczas wizyty w Reducie. Nowoczesne systemy liczenia, które informują o liczbie gości w centrach Atrium w czasie rzeczywistym, są na bieżąco monitorowane przez biura ochrony obiektów. Kamery umieszczone na każdym z wejść pozwalają mieć pewność, że liczba klientów nie przekracza normy ustalonej w przepisach. Wprowadziliśmy także modyfikacje formatów dotychczasowych wydarzeń, tak aby zminimalizować ryzyko gromadzenia się dużej liczby osób w jednym miejscu. Chcemy uprzyjemnić naszym gościom wizytę w centrum handlowym, dlatego przygotowaliśmy wiele akcji promocyjnych, o których na bieżąco informujemy na naszych kanałach społecznościowych.