Z początkiem marca wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park promująca nowe kolekcje na sezon wiosna-lato 2021.
Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna już odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park. Wykorzystanie duotonów, czyli dwóch intensywnych i żywych, a także kontrastujących ze sobą kolorów, przyciąga uwagę oraz jest jednym z trendów graficznych 2021 roku. Podobnie jak w latach poprzednich, w swojej koncepcji kreatywnej NoVa Park skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji związanych z zakupami.
Rozkwitaj w nowych wiosennych kolekcjach – taki przekaz bije z naszej najnowszej kampanii wizerunkowej. Nadchodzi wiosna, co – jak co roku – oznacza, że świat modowy budzi się do życia. W sklepach pojawiają się najnowsze trendy, które podkreślają nie tylko piękno wiosny, ale również nastrajają wszystkich optymistycznie. Podobnie jest w NoVa Park. Nasi klienci mogą liczyć na udane wiosenne zakupy, które przebiegają w bezpiecznych i komfortowych warunkach – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „Na wiosnę moda rozkwita” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.
O NoVa Park
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.