Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
kappahl_retail_journal

KappAhl otwiera kolejny sklep w Szczecinie

18 marca br. szwedzki koncern KappAhl otworzy swój drugi sklep w Szczecinie, w Centrum Handlowym Atrium Molo. Będzie to 32. punkt sprzedaży KappAhl w Polsce o powierzchni 665 mkw.  Sklep będzie się mieścił na parterze.

W ofercie szwedzkiej marki dostępne są nowości ze wszystkich linii marki dedykowanych kobietom, mężczyznom oraz dzieciom. Kolekcje oferowane przez KappAhl odzwierciedlają bieżące trendy w modzie, z uwzględnieniem ubrań wyprodukowanych w 100% z materiałów ekologicznych i przyjaznych środowisku.  Uzupełnienie kolekcji standardowych stanowi kolekcja XLNT skierowana do kobiet noszących ubrania w rozmiarze od 44 do 56, a także kolekcja bielizny oraz akcesoriów. Klienci CH Atrium Molo znajdą również najnowsze kolekcje ubranek i akcesoriów dla niemowląt i najmłodszych dzieci z linii Newbie.

Cieszymy się bardzo mogąc realizować swoją strategię ekspansji w Polsce, w tak trudnych dla wszystkich czasach. Szczecin jest dla KappAhl szczególnym miejscem na mapie, gdyż nie tak dawno posiadaliśmy tam więcej sklepów, obecnie jest to tylko jeden sklep w Galerii Kaskada. Otwarcie kolejnego sklepu KappAhl w Szczecine jest więc dla nas bardzo ważnym wydarzeniem w rozwoju na wszystkich płaszczyznach, a w szczególności z punktu widzenia omnichannel. – mówi Sebastian Paciorek, Dyrektor ds. Ekspansji KappAhl w Polsce.


O KappAhl

KappAhl założona w 1953 roku w Göteborgu, jest jedną z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 380 sklepów stacjonarnych marki KappAhl i Newbie w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz sklep internetowy. W KappAhl pracuje 4000 osób zatrudnionych w 400 miejscach w dziesięciu krajach.

KappAhl prowadzi zrównoważoną działalność – Responsible Fashion. Do tej pory oznakowanie zrównoważonego rozwoju otrzymało 70% produktów KappAhl. Celem firmy jest, aby najpóźniej w 2025 roku cały asortyment marki był uszyty z bardziej zrównoważonych materiałów