Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa marka slow-fashion w Alfa Centrum – Tatuum w koncepcie seasonal store

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Tatuum_alfa_centrum_retail_journal

Tatuum_alfa_centrum_retail_journal

Naturalne materiały i ponadczasowe fasony zgodne z najnowszymi trendami to wyróżniki Tatuum – polskiej marki, która od ponad 20 lat w swoich projektach łączy uniwersalną klasykę z modnym luzem, elegancję i komfort. Od 11 marca br. marka obecna jest także w Alfa Centrum. Salon w białostockiej galerii to jeden z pierwszych tzw. seasonal store, w którym modele z poprzednich kolekcji marki dostępne są w obniżonych cenach.

Tatuum jest firmą z tradycjami, ale stale śledzi i reaguje na globalne zmiany w branży modowej. Marka od początku istnienia tworzy wielosezonową, jakościową odzież inspirowaną naturą. Uniwersalny charakter projektów to odpowiedź na potrzeby klientów – zmęczonych „szybką” modą, niską jakością produktów i dynamicznie rotującymi trendami. Dzięki wykorzystaniu wysokogatunkowych tkanin i dzianin, stonowanej kolorystyce oraz sprawdzonym krojom, ubrania i dodatki Tatuum są znakomitym wyborem dla klientów w każdym wieku.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Seasonal store to zupełnie nowy koncept sprzedażowy, wpisujący się w ideę slow fashion. Modele dostępne w lokalach tego formatu pochodzą z poprzednich kolekcji marki i oferowane są z co najmniej 50-procentową zniżką. To sprawdzone i docenione produkty – teraz dostępne w jeszcze korzystniejszej cenie.

Butik Tatuum w Alfa Centrum znajduje się na pierwszym piętrze galerii, w pobliżu mBanku i salonu Zara. Niemal 122 mkw. urządzono zgodnie z minimalistyczną estetyką marki – we wnętrzu dominuje jasne drewno oraz szaro-stalowe detale. Asortyment sklepu obejmuje odzież damską i męską oraz akcesoria – warto pamiętać, że są to końcówki kolekcji, dlatego liczba egzemplarzy jest ograniczona.


O Alfa Centrum Białystok

Alfa Centrum Białystok to największe centrum handlowe na Podlasiu. Zlokalizowane w sercu Białegostoku, zostało wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej fabryki Eugeniusza Beckera. Na łącznej powierzchni 86.000 mkw., znajduje się ponad 157 lokali handlowo-usługowych oraz 7-salowe kino. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Tags: Alfa Centrum Białystokcentra handlowegalerie handloweNepi Rockcastleretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
dekada_kraków_retail_journal

Nowa marka w Dekadzie Kraków

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version