Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa marka w Dekadzie Kraków

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
dekada_kraków_retail_journal

dekada_kraków_retail_journal

Centrum handlowe Dekada Kraków rozszerza ofertę. 12 marca do najemców działających w obiekcie dołączyła nowa marka –Meat&Bread. Lokal oferuje produkty premium – wysokiej jakości wędliny i pieczywo.

Umowa najmu obejmuje przestrzeń o pow. ok. 55 mkw. Meat&Bread to oryginalny koncept, który koncentruje się na wyrobach mięsnych i wędliniarskich oraz świeżym pieczywie. To propozycja dla świadomych konsumentów, którzy cenią lokalność i produkty pochodzące od sprawdzonych dostawców. 

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dekada Kraków jest otwarta na marki, które odpowiadają wymaganiom naszych klientów, zarówno w obszarze jakości oferowanych produktów, jak i przyjaznej obsługi. Nowy lokal z pewnością wpisuje się w kameralny, sąsiedzki charakter centrum, dlatego jestem przekonany, że szybko stanie się jednym z ulubionych miejsc zakupów dla okolicznych mieszkańców. Oprócz rozwijania oferty jednocześnie cały czas skupiamy się na bieżącej pracy. Dbamy o bezpieczeństwo konsumentów, by nowo otwarty punkt, jak i wszystkie pozostałe, nieprzerwanie spełniały wysokie standardy sanitarne – mówi Bartosz Soból, dyrektor centrum handlowego Dekada Kraków.

Dekada Kraków znajduje się przy ul. Stojałowskiego 6 w dzielnicy Podgórze Duchackie, w której dominują osiedla mieszkaniowe i zabudowa jednorodzinna. Oferta obiektu odpowiada na potrzeby mieszkańców tej części miasta, przede wszystkim rodzin z dziećmi, dla których ważny jest łatwy i szybki dostęp do jak największej liczby różnorodnych produktów i usług, a także komfort codziennych zakupów. Nowa marka w Dekadzie Kraków również spełnia oczekiwania tej grupy konsumentów.

Cieszę się, że działamy w Dekadzie Kraków. Elegancki wystrój naszego lokalu nawiązuje do wysokiej jakości oferowanych przez nas produktów. Ofertę przygotowujemy bardzo starannie, z myślą o potrzebach żywieniowych dorosłych i dzieci współpracujemy z dostawcami, którzy stosują naturalne składniki i tradycyjne receptury. W Meat&Bread można znaleźć zdrowe pieczywo na zakwasie, bez dodatków drożdży, a także szeroki wybór mięs i wędlin, w tym m.in. lubianą przez dzieci cielęcinę oraz trudno dostępne wyroby, takie jak sarnina, dziczyzna, mięso z królika czy kaczki – mówi Ewa Bartoszczyk, właścicielka Meat&Bread.

Meat&Bread to kolejna marka, która nawiązała współpracę z Dekadą. Łączna powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi ok. 3400 mkw. Wśród głównych najemców Dekady Kraków znajdują się obecnie: sieć spożywcza Carrefour Market i wielobranżowy sklep Pepco, w którym można znaleźć zarówno odzież i obuwie dla całej rodziny, jak i szeroki asortyment produktów dla domu. Ofertę obiektu tworzą także inne znane i lubiane marki, w tym Rossmann i Empik. Do grona najemców należą również m.in. salon firmowy Kärcher, ekologiczna pralnia chemiczna, apteka oraz lokal gastronomiczny – pizzeria Dominos. Z myślą o rodzinach na terenie centrum działa publiczne przedszkole sportowo-językowe Happy Kids. W obiekcie można skorzystać też z punktu badań laboratoryjnych – Diagnostyka, co stanowi dodatkowe udogodnienie dla klientów.

Dekada Kraków wyróżnia się rozbudowanym zapleczem komunikacyjnym zarówno dla osób preferujących tradycyjny transport samochodowy, jak i miłośników alternatywnych środków komunikacji. Na terenie obiektu funkcjonują stacja ładowania aut elektrycznych oraz samoobsługowa stacja naprawy rowerów. Bezpośrednio przy obiekcie powstał parking z 100 miejscami postojowymi.

Po stronie właściciela centrum – spółki Dekada SA – komercjalizację prowadzi firma BOIG.


O Dekadzie

Dekada jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę i stała się liderem budowy nowoczesnych centrów handlowych typu convenience oraz zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych.

W portfolio Dekady znajduje się dwanaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Nysie, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także dwie inwestycje we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Tags: centra handloweDekada KrakówDekada SAgalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Marcin_Ochnik_retail_journal

"Ochnik na pewno bardzo odczuje skutki wprowadzenia lockdownu w woj. mazowieckim, z uwagi na to, że mamy tu prawie 20% całej sieci sprzedaży" - mówi Marcin Ochnik, Ochnik S.A.

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version