Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowy najemca w Galerii Wiślanka

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
galeria_wiślanka_retail_journal

galeria_wiślanka_retail_journal

Oferta Galerii Wiślanka – pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach już niebawem powiększy się o perfumerię Douglas. Salon rozpocznie działalność 24 marca i zostanie otwarty w najnowszym koncepcie marki. Lokal o powierzchni 195 mkw. będzie pierwszą lokalizacją tej sieci w Żorach.

Galeria Wiślanka na powierzchni niemal 20 000 mkw. GLA zapewnia pełen przekrój marek wszystkich branż, a także posiada atrakcyjną ofertę rozrywkową, którą tworzą multipleks sieci Helios oraz nowoczesna sala zabaw Jupiter. Portfolio centrum handlowego tworzą nie tylko najpopularniejsze marki, ale także długo oczekiwane przez klientów brandy. W najbliższym czasie do tego grona dołączy perfumeria Douglas.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Galeria Wiślanka w pierwotnym założeniu miała być miejscem wygodnych zakupów i główną destynacją zakupową dla mieszkańców Żor i okolicznych miejscowości. Dzięki przemyślanej strategii komercjalizacji uwzględniającej przede wszystkim potrzeby klientów, udało nam się to osiągnąć w stu procentach – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.

„Biorąc pod uwagę fakt, że w naszym kraju rośnie świadomość konsumencka i coraz więcej klientów także w średnich miastach poszukuje usług i produktów klasy premium zdecydowaliśmy, że Wiślanka powinna zapewniać tego typu ofertę. Popularność sieci Douglas w Żorach jest na to najlepszych przykładem. Od dawna była to jedna z najbardziej wyczekiwanych marek w mieście. Perfumerie tej sieci zapewniają pozytywny customer experience, posiadają dużą gamę produktów najwyższej jakości oraz kojarzone są z bardzo  profesjonalną obsługą” – dodaje Teresa Jonas.

Perfumeria Douglas zostanie otwarta w najnowszym koncepcie urządzonym w nowoczesnej stylistyce. Zostanie w niej zastosowany wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, zapewniający bezpośredni dostęp do wszystkich artykułów. Na klientów salonu czekać będą produkty kilkuset marek. Wśród nich będą nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także coraz popularniejsze marki organiczne i naturalne. W asortymencie Douglas znajdą się także kosmetyki nowych konceptów, zdobywających uznanie szczególnie wśród młodych odbiorców. W salonie dostępna też będzie szeroka paleta nowości i klasyków perfumeryjnych znanych domów mody oraz projektantów.

„Cieszymy się, że w Żorach powstała mająca duży potencjał Galeria Wiślanka, w której mimo trwającej pandemii już wkrótce otworzymy, w pełnym reżimie sanitarnym, perfumerię Douglas. Będzie to już nasza 145. perfumeria w Polsce. Salon o powierzchni 195 mkw. będzie usytuowany na parterze. Znajdą się tam wyselekcjonowane produkty światowych i polskich marek. Douglas to niezmiennie synonim piękna i pielęgnacji, znany na całym świecie ekspert beauty. Jesteśmy przekonani, że klienci Galerii Wiślanka będą stałymi gośćmi naszej perfumerii w Żorach i będą cieszyć się wyjątkową atmosferą i doświadczeniem zakupowym” – mówi Magdalena Przybysz, Expansion & Investment Director Poland, CEE.

Douglas to obecnie największa sieć perfumerii w Polsce. W swoim asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym posiada ponad 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych na wyłączność oraz produkty marki własnej.


O Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Tags: centra handloweGaleria Wiślankagalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
atrium_kasztanowa_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Nowy najemca dołącza do grona Atrium Kasztanowa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version