Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowy najemca dołącza do grona Atrium Kasztanowa

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe
0
atrium_kasztanowa_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

atrium_kasztanowa_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Już wkrótce oferta handlowa Atrium Kasztanowa wzbogaci się o nową markę. W maju otwarcie swojego sklepu zapowiada Jysk, który przenosi się do galerii z dotychczasowej lokalizacji. Jysk to chętnie odwiedzane miejsce przez mieszkańców Piły. Duńska sieć handlowa słynie z szerokiego wyboru rozmaitych dodatków i dekoracji wystroju domu i ogrodu, projektowanych w stylu skandynawskim. Nowy lokal wiąże się z większym komfortem i wygodą klientów podczas robienia zakupów. Nowoczesny design i przestronność sklepu to dodatkowe atuty, które ułatwią im poszukiwanie odpowiednich produktów do domu.

Jysk intensywnie przygotowuje się do otwarcia swojego salonu w Atrium Kasztanowa. Nowo powstający sklep ma być nowoczesny i przestronny, zaaranżowany według najnowszej koncepcji 3.0, która umożliwia stworzenie większej przestrzeni dla ciekawych dekoracji i inspirujących ekspozycji. Na powierzchni ponad 1500 m kw. powstanie miejsce, w którym klienci będą mogli zapoznać się z ofertą sklepu, a także znaleźć w nim rozwiązania i aranżacje pod kątem swoich domowych potrzeb. Komfort, wygoda i funkcjonalność to główne wyznaczniki stylu skandynawskiego, charakterystycznego dla produktów marki Jysk. Sklep ulokowany będzie na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepu H&M. Z jego oferty klienci będą mogli korzystać od maja br.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Atrium Kasztanowa to idealna lokalizacja dla naszego sklepu. Przy wyborze odpowiedniego miejsca kierujemy się między innymi wielkością powierzchni handlowej. Chcemy zaoferować klientom przestrzeń, w której będą mogli w łatwy sposób wybrać odpowiednie dla siebie produkty, jak i czerpać inspiracje do swoich wnętrz z  ekspozycji wystawowych. Istotne jest dla nas również położenie sklepu w dobrym punkcie miasta z rozwiniętą siecią komunikacyjną. Ważna jest liczba miejsc parkingowych, czy dostępność komunikacji publicznej w okolicy. W ten sposób chcemy ułatwić kupującym odwiedziny w naszych sklepach oraz robienie w nich zakupów. Wszystkie te kryteria spełnia właśnie centrum handlowe Atrium Kasztanowa. Liczymy również na to, że  potencjalnych klientów zyskamy wśród nowych mieszkańców zasiedlających osiedle budowane w sąsiedztwie galerii– mówi Sylwia Filimon kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.

Atrium Kasztanowa to popularne wśród mieszkańców Piły miejsce robienia codziennych zakupów, które chętnie odwiedzają także osoby poszukujące pomysłów na urządzenie domu. Dlatego też galeria stale pracuje nad rozszerzaniem swojej oferty handlowo-usługowej, aby jak najlepiej dostosować ją do oczekiwań i potrzeb mieszkańców. Rezultatem takich starań jest otwarcie między innymi w styczniu sklepu Żabka oraz podpisanie umowy z nowym najemcą – firmą Jysk.

Z przyjemnością witamy nowego najemcę na pokładzie Atrium Kasztanowa. Jestem przekonany, że współpraca okaże się korzystna dla obu stron. Nasz partner handlowy zyskuje dobrą lokalizację do prowadzenia swojego biznesu i możliwość zdobycia nowej grupy klientów. Natomiast szeroka oferta produktowa marki JYSK wzbogaci i uatrakcyjni dotychczasowe portfolio naszej galerii – mówi Gregory Pertus, dyrektor Atrium Kasztanowa. –  Możliwość zrobienia zakupów w JYSK w Atrium Kasztanowa to przede wszystkim wspaniała wiadomość dla klientów lubiących tę markę i ceniących sobie szeroki wybór stylowych dodatków w niskich cenach. Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku, gdzie będzie można znaleźć informacje o  dokładnym terminie otwarcia sklepu– dodaje Gregory Pertus.

Tags: Atrium Kasztanowacentra handlowegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
Przemysław Lutkiewicz, LPP

"Mimo wszystko, jesteśmy optymistycznie nastawieni do tego sezonu" - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version