Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Iluminacja budynku NoVa Park zosanie wyłączona na godzinę – w ramach akcji „Godzina dla Ziemi”

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
nova_park_retail_journal

nova_park_retail_journal

Już po raz czternasty rusza akcja „Godzina dla Ziemi” organizowana przez WWF. Tym razem pod hasłem #godzinadlabałtyku. W inicjatywę kolejny raz włączy się NoVa Park. W sobotę, 27 marca, o godz. 20:30 NoVa Park wygasi na godzinę całą iluminację fasady budynku.

Tegoroczna edycja akcji „Godzina dla Ziemi” jest w całości poświęcona Morzu Bałtyckiemu, którego sytuacja z roku na rok pogarsza się. #godzinadlabałtyku ma na celu ochronę jego ekosystemu oraz zwiększenie świadomości na temat jego zagrożeń, takich jak brak zrównoważonego rybołówstwa, martwe strefy czy sieci widmo.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W nadchodzącą sobotę – 27 marca – o godzinie 20:30 NoVa Park ponownie włączy się w akcję WWF. Elewacja budynku zostanie zgaszona, a wewnątrz galerii ucichnie muzyka i zostanie symbolicznie przygaszone oświetlenie.

Wielu Polaków, w tym również mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego nie zdaje sobie sprawy, że Bałtyk wraz z jego mieszkańcami umiera. Zbliżająca się akcja #godzinadlabałtyku ma na celu zachęcenie społeczeństwa do przyjęcia i kultywowania postaw proekologicznych oraz zwrócenia uwagi na fakt, jak bardzo ingerujemy w środowisko naturalne– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

„Godzina dla Ziemi” to coroczna akcja ekologiczna organizowana przez WWF (World Wide Fund for Nature, czyli „Światowy Fundusz na rzecz Przyrody”). Po raz pierwszy zorganizowana została w 2007 roku i od razu stała się fenomenem na skalę światową. Setki milionów ludzi na całym świecie wyłącza światła na jedną godzinę tej samej nocy, aby skupić się na tym, co łączy nas wszystkich – na naszej planecie.


O NoVa Park

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Tags: centra handlowegalerie handloweNoVa Park
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Sklep CCC

Aplikacja mobilna CCC ma już 4 miliony pobrań i idzie po więcej

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version