Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Drugi sklep franczyzowy sieci Biedronka otwarty w Różyńcu

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
biedronka_retail_journal

biedronka_retail_journal

Biedronka otworzyła swoją drugą franczyzową placówkę jeszcze przed Wielkanocą. Jest to sklep w Różyńcu w województwie dolnośląskim. Jego otwarcie miało miejsce we wtorek 30 marca. Dzięki franczyzie Biedronka szerzej otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby okolicznych mieszkańców.  

Sklep Biedronka w Różyńcu  zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem sieci. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji, kwiatów oraz przejrzyste ustawienie wysp na owoce i warzywa. Dla wygody klientów wprowadzony został podział stanowisk na owocowe, warzywne oraz produkty delikatne, czyli wymagające przechowywania w niższej temperaturze. Zastosowane zostało oświetlenie typu LED, zarówno w środku, jak i na zewnątrz, sklep wyposażono też w ekologiczne urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2. Nowa placówka posiada też inteligentny system komunikacji dźwiękowej, informujący o aktualnych promocjach, wolnych kasach czy wypieku świeżego pieczywa. Sala sprzedaży tej placówki to ok. 600 m2. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek. Na miejscu można kupić także świeżo wypiekane pieczywo oraz produkty piekarnicze od lokalnych dostawców. W nowej placówce znajdują się 4 kasy tradycyjne.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Kolejna franczyzowa placówka sieci Biedronka to dowód na to, że Biedronka chce być blisko lokalnych społeczności. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Franczyzobiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla wszystkich pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności – mówi Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Z okazji otwarcia, w dniach od 30 marca do 3 kwietnia, klienci mogą skorzystać z promocji, którymi objęte są m.in. banany w cenie 1,99 zł/kg, wybrane pierogi Nasze Smaki (drugie opakowanie w cenie 1 zł), mleko wiejskie 3,2% Piątnica w cenie 2,39 zł/1 litr.

W niskich cenach dostępne też będą wybrane produkty z lady tradycyjnej. Kiełbasę czereśniową wędzoną oraz szynkę czereśniową dostaniemy 50% taniej (17,49 zł/kg, zamiast 34,99 zł/kg). Ser królewski Sierpc będzie można kupić o 25% taniej (19,99 zł/kg, zamiast 26,99 zł/kg). Filet z piersi kurczaka oraz szynkę wieprzową bez kości: w specjalnej cenie 9,99 zł/kg.

Biedronka w Różyńcu jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. od 06:00 do 23:30, a w niedziele w godz. od 07:00 do 21:00.

Tags: Biedronkaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
WYWIAD: „Obroty w Koku Sushi w 2020 roku wzrosły o 37 proc. Otworzyliśmy też rekordową liczbę lokali” – mówi Urszula Olechno, Koku Sushi

WYWIAD: "Pierwszy kwartał 2021 roku zamykamy z trzema nowymi otwarciami. Przewidujemy, że ten rok będzie rekordowy pod względem kolejnych otwarć" - mówi Urszula Olechno, Koku Sushi

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version