Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
biedronka_retail_journal

Drugi sklep franczyzowy sieci Biedronka otwarty w Różyńcu

Biedronka otworzyła swoją drugą franczyzową placówkę jeszcze przed Wielkanocą. Jest to sklep w Różyńcu w województwie dolnośląskim. Jego otwarcie miało miejsce we wtorek 30 marca. Dzięki franczyzie Biedronka szerzej otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby okolicznych mieszkańców.  

Sklep Biedronka w Różyńcu  zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem sieci. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji, kwiatów oraz przejrzyste ustawienie wysp na owoce i warzywa. Dla wygody klientów wprowadzony został podział stanowisk na owocowe, warzywne oraz produkty delikatne, czyli wymagające przechowywania w niższej temperaturze. Zastosowane zostało oświetlenie typu LED, zarówno w środku, jak i na zewnątrz, sklep wyposażono też w ekologiczne urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2. Nowa placówka posiada też inteligentny system komunikacji dźwiękowej, informujący o aktualnych promocjach, wolnych kasach czy wypieku świeżego pieczywa. Sala sprzedaży tej placówki to ok. 600 m2. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek. Na miejscu można kupić także świeżo wypiekane pieczywo oraz produkty piekarnicze od lokalnych dostawców. W nowej placówce znajdują się 4 kasy tradycyjne.

Kolejna franczyzowa placówka sieci Biedronka to dowód na to, że Biedronka chce być blisko lokalnych społeczności. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Franczyzobiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla wszystkich pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności mówi Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Z okazji otwarcia, w dniach od 30 marca do 3 kwietnia, klienci mogą skorzystać z promocji, którymi objęte są m.in. banany w cenie 1,99 zł/kg, wybrane pierogi Nasze Smaki (drugie opakowanie w cenie 1 zł), mleko wiejskie 3,2% Piątnica w cenie 2,39 zł/1 litr.

W niskich cenach dostępne też będą wybrane produkty z lady tradycyjnej. Kiełbasę czereśniową wędzoną oraz szynkę czereśniową dostaniemy 50% taniej (17,49 zł/kg, zamiast 34,99 zł/kg). Ser królewski Sierpc będzie można kupić o 25% taniej (19,99 zł/kg, zamiast 26,99 zł/kg). Filet z piersi kurczaka oraz szynkę wieprzową bez kości: w specjalnej cenie 9,99 zł/kg.

Biedronka w Różyńcu jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. od 06:00 do 23:30, a w niedziele w godz. od 07:00 do 21:00.