Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
Netto_retail_journal

Netto rozszerza swoją autorską ofertę „Go Eko”

Wraz z rosnącą świadomością społeczeństwa ekologiczny styl życia cieszy się coraz większą popularnością. W trosce o dobro planety i zdrowie swoich klientów, Netto rozszerza swoją autorską ofertę „Go Eko”, a także ofertę produktów bio.

Oferta „Go Eko” to certyfikowane ekologiczne produkty dostępne tylko w sieci Netto. Z kolei produkty z linii bio gwarantują wysoką jakość naturalnej żywności bez sztucznych dodatków, hormonów wzrostu, antybiotyków czy konserwantów. Nie zawierają też sztucznych barwników, przeciwutleniaczy, stabilizatorów i pestycydów. Klienci wybierający ten asortyment otrzymują zdrowe i świeże produkty najwyższej jakości.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa to jedna z rzeczy, która najmocniej kojarzy się z końcem zimy. W Netto dostępny jest bogaty wybór tego typu ekologicznych produktów, m.in. rukola i roszponka bio (po 3,99 zł za 80 g), szpinak baby bio (4,99 zł za 150 g), popularne banany bio (5,99 zł za 1 kg), jabłka Go Eko (5,99 zł za 600 g), czy cytryna Go Eko (5,99 zł za 500 g). Łącznie stała oferta Netto obejmuje ponad 130 świeżych warzyw i owoców.

Oferta ważna od 6 do 10 kwietnia.


O Netto Polska:

Firma Netto ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.