Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

5 nowych Fit Cake w pierwszym kwartale 2021 – po udanym 2020 r. firma kontynuuje dynamiczny rozwój

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Food, Newsy
0
fit_cake_retail_journal

fit_cake_retail_journal

Ubiegły rok był niezwykle udany dla sieci niecukierni Fit Cake, która w ubiegłym roku podniosła liczbę punktów o 100 proc. Taki sam plan ma na ten rok – wystartowała z 25 lokalami, w grudniu ma być ich już 50. Jest na dobrej drodze, bo pierwszy kwartał kończy z pięcioma otwarciami.

Naszych bezcukrowych, bezglutenowych i wege fit deserów mogą próbować już mieszkańcy Tarnobrzega, Lublina, Zielonej Góry, Sopotu czy Szczecina. W tych miastach uruchomiliśmy ostatnio nowe punkty. W niektórych są to już kolejne, co pokazuje na zainteresowanie naszym produktem – mówi Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego FIt Cake. – Pozyskaliśmy też nowych inwestorów. Na końcowym etapie są przygotowania do otwarcia punktów w Krakowie przy ul. Karmelickiej, w śródmieściu Warszawy, Kórniku i w Wadowicach, gdzie będziemy konkurowali z kultowymi kremówkami.

Sprofilowany produkt dostosowany do diety

Prognozy dla gastronomii nie są optymistyczne. Według BIG InfoMonitor i BIK w pierwszym kwartale tego roku 630 gastronomii zawiesiło swoją działalność. To o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 roku.  Od wprowadzenia pierwszego lockdownu zadłużenie branży wzrosło też o 10 proc., ale z miesiąca na miesiąc się powiększa. Na czym polega więc sukces takich marek, jak wywodzący się z Białegostoku Fit Cake?

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Pomijając kwestie oczywiste, jak ta, że od początku byliśmy mocno osadzeni na rynku delivery, na którym teraz opiera się cała gastronomia, to naszym największym atutem jest sam produkt – odpowiada Rafał Kościuk. – Zdrowe słodycze, ciacha bez cukru, wege, keto, bez glutenu to oferta dla mocno sprofilowanej grupy. Ale pandemia sprawiła, że liczba osób dbających o zdrowie gwałtownie wzrosła. Ludzie wzmacniają odporność na różne sposoby. Od dawna wiadomo, że dieta jest jednym z najskuteczniejszych. Po roku siedzenia w domu wiele osób przybrało też na wadze. Jak pokazują badania to jeden z najbardziej widocznych skutków epidemii. Chcą teraz schudnąć, a my im w tym pomagamy.

Fit Cake pracuje aktualnie nad specjalnym keto menu, które wkrótce wprowadzi do swoich punktów.

Stopniowy system dopasowany do rynkowych warunków

Niewątpliwe wpływ na zainteresowanie franczyzą Fit Cake ma też fakt, że wielu restauratorów przestało mieć nadzieję, że pandemia wkrótce minie. Postanowili wykorzystać posiadane zaplecze gastronomiczne i się przebranżowić.

I znowu pomagamy im w tym procesie. Opracowaliśmy trzystopniowy system franczyzowy. Ktoś kto chce przystąpić do naszej sieci, może zacząć od najniższego pułapu. Fit Cake Mini, który kosztuje tylko 19 tys. zł, i pomału piąć się wyżej, wzbogacić swoją ofertę o kolejne dostępne moduły, np. Fit Śniadania, Fit Ice Cream – wyjaśnia Rafał Kościuk, współwłaściciel marki. – Wielu przedsiębiorców docenia ten bezpieczny plan inwestycyjny.

W pierwszym kwartale sieć zawarła 9 umów na kolejne punkty Fit Cake. 5 już zaczęło działać. Plan na ten rok zakładał, że powstanie ich 25. Wydaje się więc jak najbardziej realny.

Tags: Fit Cakeretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Następny artykuł
homepark_rawa_retail_journal_1

Nowi najemcy w Homepark Rawa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version