Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowe Netto w formacie 3.0 w Szczecinie zostało już otwarte

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Bez kategorii
0
Netto_Szczecin_retail_journal

Netto_Szczecin_retail_journal

Odwiedzający nowe Netto będą mieli możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym sklepie, którego kolorystyka i klimat nawiązują do skandynawskiego pochodzenia sieci.

Na półkach nowego Netto klienci znajdą wszystkie produkty, z których słynie Netto w formacie 3.0, m.in. chrupiące pieczywo prosto z pieca wypiekane na miejscu, szeroką gamę produktów BIO, bogaty wybór gotowych dań w strefie TO GO, ponad 130 rodzajów świeżych warzyw i owoców, a także produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Otwarcie kolejnego sklepu w naszym mateczniku niezwykle nas cieszy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To właśnie w Szczecinie ponad 25 lat temu zostało otwarte pierwsze Netto w Polsce. Teraz mamy prawie 400 sklepów w całym kraju i nie zwalniamy tempa. Z przyjemnością przedstawiamy nasz nowoczesny zainspirowany stylem skandynawskim koncept 3.0 kolejnym klientom. Cieszymy się, że coraz więcej osób może korzystać z naszej bogatej, wciąż rozbudowywanej oferty produktów wysokiej jakości, wśród których ważną rolę odgrywają produkty marek własnych, w niezwykle przystępnych cenach.

Na klientów w Szczecinie czekała oferta specjalna z przecenami sięgającymi kilkudziesięciu procent, która obowiązuje w sklepie od 22 do 24 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Oferta obejmuje m.in. warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby, nabiał, napoje, a także słodycze i chemię domową.

Nowy sklep Netto w Szczecinie zlokalizowany jest przy ulicy Śląskiej 26/U1. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach 6–22 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8–20..


O Netto Polska

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską, sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Tags: Nettoretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Następny artykuł
Grupa Reesco wierzy w sektor retail i rozszerza swoją specjalizację

Grupa Reesco wierzy w sektor retail i rozszerza swoją specjalizację

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version