Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Franczyza Keto Cake – nowa marka własna Fit Cake

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Franczyza, Newsy
0

Największa polska sieć niecukierni Fit Cake wprowadza do systemu franczyzowego nowy format – Keto Cake. To odpowiedź firmy na epidemię otyłości, jaka pojawiła się podczas pandemii koronawirusa. Według badań Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego w 2020 roku przytyło ponad 30 proc. Polaków.

To znamienne, ponieważ pozbawieni swojej codziennej aktywności: chodzenia do pracy,  regularnych godzin posiłków, treningów, zużywali codziennie o około 500 kalorii mniej. O  tyle “odchudzone” powinny być też ich posiłki, ale jak wiadomo, z nudów i stresu zamiast  mniej jedliśmy więcej. Wielu osobom waga przyrastała w zastraszającym tempie, nawet o kilogram miesięcznie – mówi Ewelina Choińska, autorka „lekkich” receptur w Fit Cake i  zawodniczka fitness. – Teraz, i z powodu wiosny i optymizmu jaki przyniosły masowe szczepienia, czas się ich pozbyć. Wprowadzamy więc do naszej franczyzy moduł Keto Cake, który pozwala w szybkim tempie pozbyć się nadprogramowych kilogramów. 

Tarta Oreo z Fit Cake
Tarta Oreo z Fit Cake

Sieć zdecydowała się na stworzenie nowej marki, ponieważ dąży do oddzielenia keto od fit, z którym jest od początku kojarzona. Dieta ketogeniczna ma bowiem wielu zwolenników, ale często spotyka się też z krytyką.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Marka Fit Cake wychodzi z ofertą do różnorodnego grona odbiorców. Staramy się, aby każdy człowiek na diecie – nie ważne jakiej – znalazł u nas najzdrowszy odpowiednik tego czego szuka. Fit Cake nie ocenia żadnej z diet, Fit Cake szanuje decyzje zakupowe każdego klienta – mówi współwłaściciel sieci Rafał Kościuk.

Malinowe ptasie mleczko w słoiczku
Malinowe ptasie mleczko w słoiczku

Keto Cake dla niecierpliwych

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i większą wagę przywiązują do zdrowego odżywiania. Wielu przechodzi na specjalne diety, często kontrowersyjne. Triumfy święci weganizm – także z powodów światopoglądowych. Niektórzy natomiast wybierają dietę ketogeniczną. Układa się ją tak, by w daniu zwiększyć ilość zdrowych tłuszczy przy równoczesnym ograniczeniu węglowodanów.

Jej efektem jest szybka redukcja masy ciała, ale też dłuższe uczucie sytości oraz  regulacja pracy układu pokarmowego. To dieta dobra dla niecierpliwych – dodaje Ewelina  Choińska. – Od dawna wiele naszych ciast jest nie tylko bez cukru, gluten free i wege,  ale też keto. Na ostatnie święta Bożego Narodzenia i wielkanocne przygotowaliśmy specjalne keto menu i uświadomiło nam to jak wielkie jest zainteresowanie tego typu słodyczami. Znikały w oka mgnieniu.

Świąteczny keto keks
Świąteczny keto keks

W ofercie Keto Cake znajdą się ciasta o zbilansowanym keto składzie, desery w słoiczkach,  batony.

Keto franczyza to dobry kierunek

Okazało się, że poza klientami, keto ofertą zainteresowani są także franczyzobiorcy Fit Cake i  inni przedsiębiorcy działający w branży gastronomicznej.

Pewna inwestorka ze Śląska zdecydowała się na wejście do sieci właśnie ze względu na  Keto Cake, ponieważ jest gorącą zwolenniczką tej diety – mówi Rafał Kościuk,  współwłaściciel franczyzy Fit Cake. – Inni nasi partnerzy też sygnalizują, że to dobry  kierunek i chcą rozbudować swój biznes o ten moduł. 

Kostka orzechowa z Keto Cake
Kostka orzechowa z Keto Cake

Keto Cake, jako opcja dodatkowa do już funkcjonujących lokali kosztuje 3,5 tys. zł. Fit Cake  mimo niekorzystnej koniunktury w gastronomii rozwija się dynamicznie. Podczas pandemii dla  wielu osób stało się jasne, że masa ciała i styl odżywiania mają kolosalny wpływ na stan zdrowia. Stąd niesłabnące zainteresowanie niskokalorycznymi słodyczami bez cukru. W pierwszym kwartale 2021 roku, wywodząca się z Białegostoku sieć podpisała 9 umów franczyzowych na nowe punkty. Do końca roku na polskim rynku ma działać 50 Fit Cake (w styczniu było ich 24). Pojawiły się też pierwsze pytania o franczyzę za granicą.

Wege sernik bez sera
Wege sernik bez sera

Tags: Fit CakeKeto Cake
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
plaza_rzeszów_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Do Centrum Handlowego Plaza Rzeszów dołącza kolejny najemca

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version