CBR Events, operator warszawskiej Hali Gwardii, poszerza ofertę gastronomiczną obiektu, wprowadzając nowe koncepty targowe oraz kolejne propozycje dań na wynos.
Kilkadziesiąt stoisk targowych i punktów gastronomicznych, wydarzenia kulturalne, projekty społeczne i eventy tematyczne – od momentu przejęcia Hali Gwardii w 2017 roku przez nowego gospodarza, firmę CBR Events, miejsce to nieprzerwanie tętni życiem. Zapowiedziane znoszenie obostrzeń stwarza dodatkowe możliwości rozwoju tego miejsca.
Hala Gwardii, nawet podczas pandemii, ani na chwilę nie zaprzestała swojej działalności. W trosce o zdrowie najemców oraz klientów zmieniła jednak tymczasowo formułę funkcjonowania. Operator Hali Gwardii zdecydował się na uruchomienie sprzedaży internetowej poprzez specjalną platformę zakupową, umożliwiającą kontakt z poszczególnymi sprzedawcami oraz zamówienie wybranych produktów i ich bezpośredni odbiór. W ofercie sklepu znalazło się ponad 800 produktów ze wszystkich kategorii spożywczych.
Mając świadomość ogromnej odpowiedzialności za osoby, które z nami współpracują i które nas odwiedzają, chcemy zapewnić wszystkim maksymalny komfort zakupów oraz bezpieczeństwo. Zbudowaliśmy też na własny koszt nowy kanał sprzedaży online. Systematycznie pracujemy również nad nowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne funkcjonowanie w tym niełatwym okresie – mówi Robert Baj, Prezes CBR Events Sp. z o.o.
Na stoiskach targowych w Hali Gwardii znaleźć można tradycyjne produkty regionalne, ryby, mięsa, sery, domowe wyroby garmażeryjne, żywność wegańską i bezglutenową, a także wiele słodkości pochodzących z różnych zakątków całego świata. Oferta została przygotowana w taki sposób, by stanowić uzupełnienie asortymentu dostępnego na terenie zewnętrznego bazaru. Do dyspozycji klientów hali są również cały czas otwarte w trybie na wynos, lokale gastronomiczne – z dowozem lub odbiorem na miejscu.
Już wkrótce w Hali Gwardii pojawią się kolejne koncepty, m.in. z francuskimi serami i owocami morza. Wśród nowo otwartych punktów gastronomicznych znajdą się stoiska serwujące naleśniki, burgery, hot dogi, sushi, dania kuchni polskiej oraz wyśmienite desery – lody i gofry.
Skoro nasi klienci częściej niż kiedykolwiek pozostają teraz w domach, to chcemy, by mogli w tym czasie delektować się również doskonałymi produktami i wyśmienitymi gotowymi daniami. Dlatego czeka nas w ciągu dwóch najbliższych miesięcy rekordowa liczba otwarć nowych lokali – dodaje Robert Baj.
Hala Gwardii jest czynna od piątku do soboty w godzinach 11:00-1:00 (strefa gastronomiczna); 9:00-20:00 (strefa targowa), a w niedzielę od 11:00 do 23:00 (strefa gastronomiczna), 10:00-17:00 (strefa targowa).
O CBR Events Sp. z o.o.
CBR Events Sp. z o.o. – operator Hali Gwardii od 2017 roku, firma z doświadczeniem w zarządzaniu, organizacji imprez i wydarzeń o charakterze kulturalnym i sportowym oraz realizacji projektów społecznych, pomysłodawca autorskiego projektu reaktywacji zabytkowej hali skupiającej producentów małych manufaktur z unikatowym asortymentem, niespotykanym w innych sklepach sieciowych oraz entuzjastów oryginalnych konceptów miejskich marketów żywnościowo-rozrywkowych.