Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Artykuły przemysłowe za połowę ceny w stacjonarnych i mobilnych Outletach Biedronki

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
biedronka_outlet_retail_journal

biedronka_outlet_retail_journal

Outlety to placówki sieci Biedronka, w których klienci znajdą szeroki wybór artykułów przemysłowych objętych promocją „Kup 2 i zapłać o 50% mniej za każdy”. Obecnie sieć Biedronka prowadzi 9 sklepów w tym formacie zlokalizowanych w 7 miastach. Dodatkowo Biedronka umożliwia klientom zakupy w Mobilnych Outletach, które odwiedzają różne miasta w kraju. W środku znaleźć można artykuły przemysłowe i gospodarstwa domowego w jeszcze niższych niż dotychczas, cenach.

Format Outletu wykorzystywany jest do organizowania wyprzedaży pełnowartościowych produktów przemysłowych. W dostępnym asortymencie sklepu klienci znajdą przede wszystkim drobny sprzęt AGD, meble, akcesoria, produkty dla dzieci, wybrane artykuły kosmetyczne i chemii gospodarczej czy produkty dla zwierząt. Średnia liczba artykułów w sklepie wyprzedażowym wynosi około 2500-3000 produktów.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Sieć Biedronka prowadzi 9 sklepów stacjonarnych w formacie outletu, zlokalizowanych w 7 miastach. Są to Gdańsk, Leszno, Łomża, Pyskowice, Żarów, Mława i Twardogóra.

Artykuły przemysłowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością dlatego od kilku lat oferujemy klientom te produkty w obniżonych cenach nie tylko w standardowych sklepach naszej sieci, ale również w stacjonarnych i mobilnych Outletach. Teraz by być jeszcze bliżej naszych klientów ponownie w trasę wypuściliśmy nasze mobilne outlety, by klienci bez konieczności odbywania długich podróży mogli nabyć ulubione artykuły non-food – mówi Karol Leszczyński, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

By umożliwić klientom zakupy nie tylko w sklepach stacjonarnych, śladem działań z ubiegłego roku, do mniejszych miejscowości wyruszyły Mobilne Outlety Biedronki. W okresie od początku maja do końca czerwca bieżącego roku naczepy wyprzedażowe będą obecne w 18 sklepach na terenie 14 miejscowości.

Przyczepy wyprzedażowe to innowacyjna, mobilna formuła sprzedaży zapewniająca jeszcze szerszy dostęp do art. non-food oraz tekstyliów w cenie niższej nawet o 50%. Każda naczepa ma powierzchnię 36 metrów kwadratowych i pomieści aż 15 palet towaru. By maksymalnie zwiększyć komfort zakupów, wyposażyliśmy nasze przyczepy w  terminale płatnicze umożliwiające płatność kartą, a także ogrzewanie i klimatyzację.

Oprócz wcześniej wspomnianych formatów, w niektórych sklepach sieci Biedronka klienci znajdą dodatkowe kosze wyprzedażowe z artykułami przemysłowymi w obniżonych cenach. Również ta forma jest dopasowana do zapotrzebowania klientów, a decyzje o zastosowaniu takiego rozwiązania są podejmowane indywidualnie dla placówek w zależności od aktualnych potrzeb.

Tags: Biedronkaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
galeria_północna_retail_journal

Galeria Północna ze strefą relaksu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version