Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nepi Rockcastle wspiera pszczoły

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
galeria_tomaszów_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

galeria_tomaszów_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Nepi Rockcastle rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Ratujemy Pszczoły. Razem”. W maju trzy centra handlowe sieci prowadzą akcję „Co w ulu bzyczy”, w ramach której dla najmłodszych klientów przygotowano książeczkę o pszczołach oraz kolekcję sympatycznych maskotek pszczelej rodziny. Kampania potrwa do 1 czerwca.

Szacuje się, że połowa spośród ok. 470 gatunków pszczół w Polsce jest zagrożona wyginięciem, tymczasem owady te są niezbędne do naszego przetrwania. Pszczoły odpowiedzialne są za zapylanie ¾ roślin, które służą człowiekowi za pożywanie. Bez nich nie będzie większości warzyw, owoców, a także oleju rzepakowego i wielu innych produktów żywnościowych. Ochrona zapylaczy to ważny temat dla Nepi Rockcastle, dlatego od 2019 r. porośnięty rozchodnikami dach Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz zielone otoczenie Galerii Tomaszów, a od 2020 r. także Galerii Wołomin, są bezpiecznym domem dla owadów, mających tak ogromne znaczenie dla bioróżnorodności lokalnej przyrody. Galeryjne pasieki mieszczą po 4-5 uli, a każdy z nich zasiedla rodzina licząca ok. 50 tysięcy łagodnych pszczół z gatunku Krainka. Wraz z początkiem czerwca br. miodna pasieka pojawi się również w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W naszych działaniach CSR stawiamy na aktywności, których celem jest ochrona lokalnego środowiska. Chcemy przypomnieć wszystkim, że można dbać o środowisko naturalne każdego dnia, poprzez codzienne zachowania. Wierzymy, że odpowiednia edukacja ekologiczna najmłodszych w długiej perspektywie zwiększy wrażliwość społeczeństwa na nasze naturalne otoczenie i jego ochronę. Każdy może włączyć się w tworzenie przyjaznej przestrzeni dla owadów zapylających – mówi Olga Wiernicka, Marketing Manager Focus Mall i Galerii Tomaszów.

Nowa odsłona pszczelej kampanii, pod hasłem „Co w ulu bzyczy”, to działania edukacyjne skierowane do najmłodszych gości galerii. Książeczka dla dzieci, zaprojektowana na potrzeby akcji, zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki – w formie edukacji przez zabawę. Królowa Karolinka, Głodny Włodek, Silny Piotruś, Wesoły Tomek (nazwani na cześć rodzimych centrów handlowych) i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą w mediach społecznościowych galerii. Na potrzeby kampanii powstał również dedykowany landing page – www.cowulubzyczy.pl – zawierający informacje o pasiekach prowadzonych w galeriach Nepi Rockcastle, działaniach spółki na rzecz ochrony owadów zapylających oraz szczegółach samej promocji.

Akcja „Co w ulu bzyczy” ma także charakter pro-sprzedażowy – klienci mogą zebrać kolekcję 7 pszczółek-maskotek robiąc zakupy i rejestrując paragony w Punkcie Obsługi Promocji i programie lojalnościowym centrów Nepi Rockcastle – SEZAM. Tym razem, poza bonusem w postaci punktów, klienci otrzymają także naklejki z pszczółkami, które wymienią na maskotki, gry karciane i breloczki. Akcja potrwa do 1 czerwca i zakończy się dodatkowym konkursem dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości.

Tags: Nepi Rockcastleretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
marek_paczuski_svills_retil_journal

Savills: Sklepy spożywcze wśród najbardziej atrakcyjnych aktywów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości handlowych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version