Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa marka Grupy CCC już dostępna na Pomorzu – pierwszy sklep HalfPrice w Szczecinie ruszył w Galaxy

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
EPP_Galaxy_HalfPrice1

EPP_Galaxy_HalfPrice1

Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy to pierwsza lokalizacja najnowszej marki Grupy CCC w regionie zachodniopomorskim. W szczecińskim centrum został otwarty salon HalfPrice – nowej sieci handlowej w koncepcie off-price. Na powierzchni 1 546 mkw. klienci znajdą bogatą ofertę odzieży, obuwia i innych produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.

Szczecińskie Galaxy to jedna z pierwszych pięciu lokalizacji w Polsce nowego konceptu off-price Grupy CCC. Bogata oferta największego centrum handlowego w województwie zachodniopomorskim powiększyła się o propozycję sklepu HalfPrice, w którym mieszkańcy Szczecina i okolic znajdą znane marki do nabycia w wyjątkowo korzystnym stosunku jakości do ceny.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W Galaxy podążamy za trendami dominującymi wśród konsumentów, a ci szukają przystępnych cenowo produktów, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości. Współpracując ze znanymi markami i wprowadzając nowoczesne formaty, jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania i zadowolić gusta wszystkich grup odbiorców – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Top trendy 2021

Zmiany w podejściu konsumentów do zakupów widać wyraźnie w przeglądzie najważniejszych tegorocznych trendów[1]. Jednymi z istotnych czynników decydujących o zakupie są cena i jakość. Konsumenci poszukują produktów przystępnych cenowo, a jednocześnie szukają wartości dodanych – oczekując że produkt będzie miał odpowiednią jakość lub markę.

HalfPrice w Galaxy

Wśród zróżnicowanej oferty nowego sklepu klienci szczecińskiego Galaxy znajdą duży wybór wyselekcjonowanych produktów z kategorii takich jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz artykuły wyposażenia i dodatki do domu. Ponadto, co szczególnie zadowoli polujących na okazje, propozycja HalfPrice będzie uzupełniania kilka razy w tygodniu. Dwupoziomowy sklep o powierzchni 1 546 mkw. posiada jasny i przejrzysty układ, aby łatwiej znaleźć szukane produkty.

Cieszymy się, że szczecińskie Galaxy jako jedna z pierwszych w Polsce lokalizacji tego nowoczesnego konceptu po raz kolejny udowadnia swoją atrakcyjność nie tylko wśród mieszkańców Szczecina i okolic, ale także najemców, którzy widzą nas jako świetne miejsce do debiutu na lokalnym rynku. Fakt, że właśnie nasze centrum wybrano do wprowadzenia nowego konceptu jest tego potwierdzeniem – dodaje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Galaxy to jedno z najpopularniejszych i największe miejsce zakupów oraz rozrywki w województwie zachodniopomorskim. Położone przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Szczecina, stanowi część ścisłego centrum miasta. Na powierzchni handlowej 58 tys. mkw. znajduje się 190 sklepów. Klienci mają też dostęp do najnowocześniejszego w regionie kina, kręgielni i przestrzeni fitness.


[1] https://www.researchworld.com/top-10-global-consumer-trends-2021/

Tags: CCCcentra handloweEPPGalaxygalerie handloweHalfPriceretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
biedronka_outlet_retail_journal

Artykuły przemysłowe za połowę ceny w stacjonarnych i mobilnych Outletach Biedronki

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version