Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Salon Tatuum wśród najemców Centrum Handlowego Auchan Mikołów

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
EPP_Galeria_Veneda_tatuum_retail_journal

EPP_Galeria_Veneda_tatuum_retail_journal

Marka Tatuum dołącza do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Mikołów. Od 4 maja klienci tego obiektu mogą korzystać z oferty mody damskiej i męskiej w salonie o powierzchni 115 mkw. Jest to jeden z pierwszych w Polsce salonów w koncepcie sprzedażowym Seasonal Store Tatuum. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Mikołów odpowiada Nhood Polska, a właścicielem obiektu jest Ceetrus Polska.

Centrum Handlowe Auchan Mikołów, które jest miejscem zakupów chętnie wybieranym przez mieszkańców miasta i okolic oferuje różnorodną ofertę handlową. Obecnie klienci mogą robić tam zakupy w ponad 50 salonach i punktach usługowych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

4 maja w obiekcie swój salon otworzyła marka Tatuum, która zajęła lokal o powierzchni 115 mkw. Seasonal Store Tatuum jest jednym z pierwszych salonów stacjonarnych marki, realizujących nowy koncept sprzedażowy. Polska firma ubierająca kobiety i mężczyzn od prawie 25 lat, rozpoczyna w tym sezonie sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach, na których klienci będą mogli zakupić w przystępnych cenach sprawdzony i doceniony asortyment z poprzednich kolekcji. Tatuum od początku istnienia tworzy wielosezonową, wysokiej jakości modę inspirowaną naturą.

Zależy nam na tym, żeby oferta naszego centrum handlowego rozwijała się, a oferowane produkty trafiały w różnorodne oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Dlatego cieszę się, że wraz ze zniesieniem ograniczeń w handlu w galeriach handlowych, grono naszych najemców w segmencie modowym wzbogaciła polska marka Tatuum – mówi Aleksandra Złotek, Property Manager Centrum Handlowego Auchan Mikołów.

Salon Tatuum w Centrum Handlowym Auchan Mikołów jest piątym sklepem marki w centrach i galeriach handlowych zarządzanych i komercjalizowanych przez Nhood Polska. Różnorodną ofertę marki Tatuum można znaleźć również w Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan, Centrum Handlowym Auchan Piaseczno pod Warszawą, Centrum Handlowym Auchan Komorniki w Poznaniu oraz Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo koło Szczecina.


O Centrum Handlowym Auchan Mikołów:

Centrum Handlowe Auchan Mikołów to przyjazne miejsce zakupów dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Jego ofertę tworzy ponad 50 sklepów i punktów usługowych. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych i obuwniczych znajdują się, m.in. Orsay, Carry, Deichmann, czy Quiosque. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan. 

Centrum Handlowe Auchan Mikołów jest dogodnym miejscem spotkań i rekreacji. Oferuje restauracje, kawiarnie i cukiernie, a także przestrzenie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, w tym pokój rodzica i dziecka. Klienci centrum mogą korzystać z bezpłatnego parkingu na 2200 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych. Centrum Handlowe Auchan Mikołów jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.

Centrum mieści się przy ul. Gliwickiej 3 w Mikołowie. Powstało w 2000 roku. Obiekt ma 27 250 mkw. powierzchni handlowej. Centrum jest otwarte od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 9:30-19:30.

O Nhood Polska

Nhood Polska sp. z o.o. zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 40 tys. mkw. w 27 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura.

O Ceetrus Polska

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 230 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.

Tags: AuchanAuchan MikołówCeetrus Polska
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
EPP_Galaxy_HalfPrice1

Nowa marka Grupy CCC już dostępna na Pomorzu – pierwszy sklep HalfPrice w Szczecinie ruszył w Galaxy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version