Z początkiem maja swoich klientów powitał pierwszy w Żorach salon New Yorker. Otwarcie miało miejsce w centrum handlowo-rozrywkowym Galeria Wiślanka. W najnowszym sklepie marki mierzącym blisko 1000 mkw., kupujący mogą znaleźć pełną ofertę odzieży oraz akcesoriów zgodnych z najnowszymi trendami i zaprojektowanych z myślą o młodych odbiorcach.
Oferta Galerii Wiślanka powiększyła się w ostatnich dniach o salon dotychczas niedostępnej w mieście marki New Yorker. Tym samym nowy najemca uzupełnił zestaw sklepów centrum handlowego oferujących modę i dodatki dla młodzieży, do których należą m.in.: Cropp, House, Sinsay, Reserved, Diverse czy Sizeer.
Galeria Wiślanka, która na powierzchni blisko 20 000 mkw. GLA w ponad 80 sklepach zapewnia największy wybór popularnych marek w Żorach, po otwarciu salonu New Yorker stała się także liderem posiadającym największe portfolio brandów młodzieżowych na lokalnym rynku.
Galeria Wiślanka powstała z myślą o klientach w każdym wieku oraz zapewnia kompleksową ofertę dla całej rodziny. Jest nie tylko miejscem wygodnych zakupów, ale także oferuje bogate zaplecze rozrywkowe z kinem Helios oraz salą zabaw Jupiter na czele – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A – Zdajemy sobie sprawę, że dla współczesnego, nowoczesnego klienta oraz ludzi młodych bardzo istotne jest utożsamianie się ze swoją ulubioną marką, czego nie dają w pełni zakupy online. Kupujący przynależący do tzw. Generacji Z oraz Millenialsi wciąż niezwykle cenią sobie zakupy w sklepach stacjonarnych, które zapewniają jedyny w swoim rodzaju customer experience. Badania dowodzą, że ograniczenia wynikające z pandemii jeszcze bardziej wpłynęły na chęć spędzania wspólnego czasu poza domem, także wśród młodszych klientów. Nastolatkowie nie zamierzają zrezygnować z zakupów offline w centrach handlowych, ponieważ tylko w sklepie mogą sprawdzić lub przymierzyć produkt czy na żywo inspirować się stylem swoich rówieśników – dodaje inwestor Galerii Wiślanka.
Asortyment New Yorker tworzą rozpoznawalne marki własne szczególnie wśród nastolatków. Popularne linie Fishbone, Fishbone Sister oraz Black Squad skierowane są w szczególności do ludzi młodych, pragnących podkreślić swoją osobowość poprzez styl streetwear. Kolekcje Amisu i Smog przeznaczone są dla kobiet świadomych najnowszych trendów, lubiących wyróżniać się poprzez stylowe ubrania. Z kolei Marka Censored oferuje bieliznę nocną i biustonosze.
O Galerii Wiślanka
Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.