Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action rozwija sieć sklepów w Warszawie

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
action_retail_journal_2_edited

action_retail_journal_2_edited

Sieć dyskontów niespożywczych Action rozwija się w Warszawie. 20 maja 2021 roku firma otworzyła swój trzeci sklep w stolicy. Znajduje się on w centrum handlowym Okęcie Park, przy al. Krakowskiej 61. Jest to jednocześnie trzeci market Action w Polsce, w którym zostały zainstalowane kasy samoobsługowe. Na odwiedzających czeka ponad 6000 produktów z 14 kategorii.

Wiosną mówiłem, że jednym z celów Action na ten rok jest zwiększanie liczby sklepów w największych polskich aglomeracjach. W naszych planach nie mogło zabraknąć Warszawy. Wejście do stolicy, a następnie otwarcie tu drugiego marketu, który jest jednocześnie 100. sklepem Action w Polsce, były dla nas jednymi z najważniejszych wydarzeń minionego roku. Po sukcesie, jaki odnieśliśmy na warszawskim rynku, kolejnym, naturalnym krokiem było poszukiwanie tu nowych atrakcyjnych lokalizacji. Wybraliśmy popularne centrum handlowe Okęcie Park, położone w świetnie skomunikowanej części miasta, przy skrzyżowaniu Alei Krakowskiej i Południowej Obwodnicy Warszawy. Dzięki temu do Action dogodny dojazd będą mieli zarówno mieszkańcy stolicy, jak i przyjezdni – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Sklep Action w Okęcie Park działa w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Market zajmuje powierzchnię ponad 910 m2. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach znajdują się środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Dodatkowym udogodnieniem dla kupujących są samoobsługowe stanowiska kasowe.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Action stanowi urozmaicenie oferty Okęcie Park. W centrum handlowym działają popularne markety z artykułami spożywczymi, wyposażeniem wnętrz oraz elektroniką i sprzętem RTV/AGD. Dodatkowo w pobliżu znajdują się duże markety – sportowy oraz budowlany. Klienci mają do dyspozycji parking z około 1200 miejscami postojowymi i stojaki rowerowe.

Szeroka oferta

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje.

Tym, co zdecydowanie wyróżnia Action, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu możemy szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów. Klienci bardzo to doceniają, a ponadto wysoko oceniają jakość produktów – podkreśla Sławomir Nitek.


O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji.

Action posiada obecnie 119 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ponad 1600 osób.

Tags: Actionretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
designer_outlet_warszawa_retail_journal

Designer Outlet Warszawa największym centrum outletowym premium w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version