New Balance, Diverse i Crocs wzmocniły portfolio Atrium Targówek w Warszawie. Obiekt wzbogacił również swoją propozycję gastronomiczną o trzy lokale: Tigon Sushi, Indian Taste oraz Magia d’Italia. Ruszyła także zewnętrzna strefa restauracyjna, która ma zapewnić gościom komfort i bezpieczeństwo spożywania posiłków czy odpoczynku po zakupach.
Atrium Targówek systematycznie rozbudowuje ofertę z segmentu fashion. Klienci centrum mają do dyspozycji portfolio brandów odzieżowych m.in. z grupy Inditex oraz LPP. Teraz dołączyły do nich trzy kolejne, dobrze znane i lubiane marki – z bogatą ofertą obuwia oraz odzieży. W sposób znaczący dopełnią one propozycję modową obiektu. Będą też odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych i amatorów sportów.
Kultowe marki
New Balance to jeden z najstarszych brandów sportowych na świecie. Specjalizuje się przede wszystkim w obuwiu do biegania, ale jego oferta obejmuje również tekstylia i akcesoria sportowe oraz lifestylowe. Marka poświęca ta uwagę kwestiom zrównoważonej produkcji. Symbolem zielonego liścia wyróżnione są produkty New Balance, które w co najmniej 50% wykonano z materiałów przyjaznych środowisku – pochodzących z recyklingu lub organicznych. Nowy salon ma ponad 180 m2 powierzchni i jest zlokalizowany przy wejściu A, w pobliżu sklepu H&M.
Miłośnicy aktywnego trybu życia i różnorodności będą mogli zrobić zakuoy w nowym salonie Diverse. Marka projektuje ubrania i obuwie z myślą o potrzebach osób energicznych, które poszukują wygody w dobrym stylu i odpowiedniej jakości. Kolekcje Diverse powstają od niemal 30 lat zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Nowo otwarty salon znajduje się w samym sercu centrum, w pobliżu wjazdu na parking i ma ponad 280 m2 powierzchni.

Od teraz w Atrium Targówek będzie można również kupić słynne oryginalne Crocsy. Marka Crocs jest światowym liderem w dziedzinie innowacyjnego obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Wszystkie modele są produkowane z Croslite – zastrzeżonego, rewolucyjnego technologicznie materiału, który nadaje obuwiu miękkość, wygodę i lekkość. Salon obuwniczy znajduje się przy wejściu A do Atrium Targówek.
Smaki Azji, Indii i Włoch
Zmiany w Atrium Targówek objęły również ofertę gastronomiczną. W strefie restauracyjnej obiektu na miłośników kuchni azjatyckiej czeka Tigon Sushi. Kulinarną podróż śladami Indii serwują klientom kucharze nowej restauracji Indian Taste. Lokal oferuje potrawy wegetariańskie i mięsne oparte na oryginalnych przepisach, z wykorzystaniem indyjskich przypraw bazujących na naturalnych i nieprzetworzonych składnikach. Pyszne desery przyrządzane według oryginalnej włoskiej receptury, lody o smaku prażonych migdałów, śliwki w czekoladzie czy figi w rumie to z kolei początek długiego menu Magia d’Italia Gelati Cafe – świeżo otwartej włoskiej cukierni.
Bezpieczna strefa gastronomiczna na powietrzu
Atrium Targówek jest kolejnym obiektem z portfolio Atrium w Polsce, który udostępnił klientom zewnętrzną strefę stolikową, wspierając tym samym najemców gastronomicznych. Ogródek jest zlokalizowany przy wejściu G od ulicy Głębockiej i dobrze skomunikowany – zarówno dla miłośników jednośladów (położony przy ścieżce rowerowej i stacji rowerowej), jak i osób przemieszczających się komunikacją miejską (blisko przystanku autobusowego). Przy okazji zakupów czy spotkań ze znajomymi lub rodziną – klienci mogą skorzystać z bezpiecznej przestrzeni na świeżym powietrzu – odpocząć, zjeść posiłek zamówiony w strefie restauracyjnej obiektu czy wypić kawę. W ogródku obowiązują zasady reżimu sanitarnego – bezpieczna odległość między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób. Strefa jest dostępna dla klientów w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.

O Atrium Targówek
Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.