Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Trwa repozycjonowanie centrum handlowego Atrium Reduta i komercjalizacja nowego food courtu

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
atrium_reduta_retail_journal

atrium_reduta_retail_journal

W Atrium Reduta trwają prace nad repozycjonowaniem tego centrum. W planach obiektu jest sukcesywne wprowadzanie do portfolio kolejnych unikalnych marek i konceptów. Postępuje również komercjalizacja nowego food courtu. Wynajęto ponad 80% powierzchni strefy restauracyjnej, a jej otwarcie, jak podaje centrum, ma nastąpić wkrótce.

Rok 2021 upływa w Atrium Reduta po znakiem zmian. Trwa proces przebudowy obiektu i odświeżania części wspólnych. Efektem prac będzie nowa przestrzeń restauracyjna Przystanek Smaku zlokalizowana na poziomie +1 oraz sąsiadująca z nią strefa zabaw dla dzieci. W drugim etapie centrum udostępni klientom nowatorską wielofunkcyjną przestrzeń rozrywkową dla rodzin – Strefę WOW. Autorem projektu food courtu oraz Strefy WOW jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Prace remontowe w food courcie są już na ukończeniu. Instalowane są elementy dekoracyjne i okładzinowe słupów, ścian oraz voidów. Na przełom lipca i sierpnia 2021 zaplanowano montaż placu zabaw do Strefy WOW, której otwarcie nastąpi po wakacjach.

Nowy najemca

7 czerwca br. ofertę dla rodzin z dziećmi wzbogaci Euro Lider Sala Zabaw – kolejny najemca z segmentu rozrywkowego, operator placów zabaw dla dzieci. Dzieci będą tu mogły spędzić czas pod opieką rodziców lub animatorów, którzy zaopiekują się maluchami w czasie, gdy ich opiekunowie będą robić zakupy. W strefie można również organizować przyjęcia i uroczystości dla dzieci.

Już wkrótce Atrium Reduta zyska nową energetyczną przestrzeń – miejsce spotkań, rozrywki i wspólnego jedzenia – w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią. Wraz z kinem, strefą zabaw dla dzieci, atrakcjami cyfrowymi i nowymi konceptami gastronomicznymi, będzie to fantastyczne miejsce do spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Ochoty, centrum, jak i wszystkich warszawiaków oraz turystów. Naszym celem jest udostępnienie klientom również nowej oferty handlowej, w której dominować będą niestandardowe koncepty i marki znane przede wszystkim z sieci. Trwają rozmowy z potencjalnymi najemcami, o których mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć znacznie więcej  – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Otwarcie się na młodego odbiorcę

Nowy projekt aranżacyjny centrum zakłada wzmocnienie jego funkcji społecznej oraz jeszcze większe otwarcie się obiektu na młodego odbiorcę. Zmodernizowana przestrzeń zostanie podzielona na różnorodne strefy funkcjonalne zgodnie z odmiennymi potrzebami gości w zakresie spędzania wolnego czasu. Bogactwo zieleni ma zapewnić spokój i relaks oraz zachęcić do pozostania na dłużej. Dynamika i różnorodność architektoniczna oraz liczne nawiązania do miejskiego stylu to z kolei ukłon w stronę młodszych odbiorców. Energia tej na nowo zaprojektowanej przestrzeni ma budzić pozytywne emocje i skłaniać do pozostawania w Reducie na dłużej.

Tags: Atrium European Real EstateAtrium Redutaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
InPost uruchamia lodówkomaty w kolejnym mieście

InPost uruchamia lodówkomaty w kolejnym mieście

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version