Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W miejscowościach turystycznych działa już 80 sklepów sezonowych sieci Żabka

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Franczyza, Newsy
0

Żabka dba o komfort turystów, którzy spędzają wakacje na terenie Polski i otwiera sklepy sezonowe. W tym roku jest ich 80 i są to zarówno  placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie stawianych w sezonie turystycznym pawilonach. Większość działa w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem. Sezonowe Żabki znaleźć można także nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie). Sklepy sezonowe Żabki to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych, ale też możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.

(Na zdjęciu głównym – Żabka w Dźwinówku).

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

W czasie tegorocznych wakacji najwięcej sezonowych Żabek znaleźć można w Międzywodziu (6), Władysławowie (6), Mielnie (5), Jarosławcu (4) i Niechorzu (4).

Pierwsze modułowe sklepy sezonowe sieci Żabka powstały nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach – w 2016 roku. Od początku są one bardzo dobrze postrzegane przez naszych klientów, jak również  franczyzobiorców, dlatego co roku rozwijamy ten koncept. Sklepy sezonowe to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych w czasie urlopu , ale także możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach w regionie – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Żabka Polska.

Żabka zapewnia prowadzącym sklepy sezonowe franczyzobiorcom pawilon wraz z całym wyposażeniem i umożliwia prowadzenie takiego punktu zgodnie ze standardami sieci. Franczyzobiorcy, jako niezależni przedsiębiorcy, samodzielnie podejmują decyzje dotyczące zatrudnienia pracowników, w tym rekrutacji oraz ewentualnych benefitów

Sklepy sezonowe prowadzę od 5 lat. W takim sklepie ruch jest duży i utrzymuje się przez cały dzień.  Sklep sezonowy wymaga więc codziennych dostaw, znacznie większej liczby osób na zmianie oraz sprawnej obsługi klienta. Odpowiednie dobranie załogi, to jedno z ważniejszych zadań jakie stoi przed franczyzobiorcą prowadzącym placówkę sezonową – mówi Klaudia Chojna, franczyzobiorczyni prowadząca sklepy sezonowe w Stegnie i Jantarze.

Żabka we Władysławowie

W tym roku Żabka uruchomiła 22 modułowe sklepy sezonowe oraz 58 stacjonarnych sklepów, również działających sezonowo. Modułowe placówki to komfortowe i bezpieczne punkty handlowe, w pełni klimatyzowane, dzięki czemu klienci mogą wygodnie zrobić w nich codzienne, szybkie zakupy np. w drodze na plażę czy podczas spaceru. W sklepach sezonowych zwiększono liczbę dostaw – są one realizowane codziennie, 7 dni w tygodniu, a w niektórych lokalizacjach nawet dwa razy dziennie. W części lokalizacji zwiększono także liczbę kas oraz uruchomiono dodatkowe kasy mobilne.

W sezonowych Żabkach klienci chętnie kupują produkty z oferty gastronomiczną Żabki, jak np. świeżo mieloną, różnorodną kawę na wynos, przekąski na ciepło. W placówkach tych dużą popularnością cieszą się także szybkie przekąski, przekąski słodkie i słone. Klienci bardzo chętnie sięgają po produkty chłodzone, jak np. napoje czy lody, dlatego w sklepach sezonowych ich oferta jest szeroka – wylicza Klaudia Chojna.

Sklepy sezonowe są czynne w standardowych godzinach, między 6:00 a 23:00 i będą funkcjonowały do września.

Żabka w Jarosławcu

O Żabce

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7200 placówek prowadzonych przez 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy Żabka są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Tags: retailretail journalŻabka
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
Tczew_Multibox_retail_journal

Dealz dołącza do grona najemców MultiBox w Tczewie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version