Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
epp_king_kross_marcelin_kodano_retail_journal

King Cross Marcelin widzi potencjał w markach optycznych

Należące do EPP poznańskie centrum handlowe King Cross Marcelin powiększyło swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon optyczny Kodano. Lokal o powierzchni 112 mkw. to czwarta marka centrum oferująca profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej metody korekcji wzroku oraz wachlarz opcji dla wymagających klientów od soczewek okularowych lub kontaktowych po oprawki do okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek.

Aby odpowiednio zadbać o wzrok i komfortową jakość widzenia, ważne, by okulary były dobrane przez specjalistę. Dlatego King Cross Marcelina powiększa swoją ofertę profesjonalnych usług optycznych o nowego najemcę, aby zaoferować klientom jak największy wybór zróżnicowanego asortymentu.

Aby stworzyć idealny tenant miks, staramy się uwzględniać nie tylko aktualne rynkowe trendy konsumenckie, ale przede wszystkich lokalne potrzeby okolicznych mieszkańców. Jako jedyna galeria handlowa w zachodniej części Poznania chcemy spełniać oczekiwania kupujących, zapewniając im ciekawą i komplementarną ofertę handlowo-usługową. Wraz z rosnącą grupą wymagających klientów w obszarze usług optycznych, stawiamy na uzupełniający się dobór najemców, wychodząc naprzeciw różnym grupom nabywców, zarówno tym, którzy poszukują markowych produktów, jak i tym, dla których ważniejsza jest cena mówi Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Profesjonalni doradcy z pomocą sprzętu diagnostycznego pomogą wybrać najlepsze metody korekcji, okulary lub soczewki kontaktowe, aby zapewnić odpowiednią ochronę oczu. Klienci poszukujący oprawek znajdą tu bogatą ofertę markowych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek, m.in. Ray-Ban, Vogue, Versace i Dolce&Gabbana, Michael Kors. Kodano oferuje także duży wybór soczewek kontaktowych. Centrum King Cross Marcelin, którego powierzchnia handlowa wynosi 45 000 mkw., położone jest w dogodnym punkcie komunikacyjnym, w zachodniej części Poznania. Wśród jego najemców znajdują się liczne punktu usługowe oraz tak popularne marki jak Auchan, Media Markt, H&M, Reserved, CCC, Empik czy McDonald’s.