Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

King Cross Marcelin widzi potencjał w markach optycznych

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
epp_king_kross_marcelin_kodano_retail_journal

epp_king_kross_marcelin_kodano_retail_journal

Należące do EPP poznańskie centrum handlowe King Cross Marcelin powiększyło swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon optyczny Kodano. Lokal o powierzchni 112 mkw. to czwarta marka centrum oferująca profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej metody korekcji wzroku oraz wachlarz opcji dla wymagających klientów od soczewek okularowych lub kontaktowych po oprawki do okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek.

Aby odpowiednio zadbać o wzrok i komfortową jakość widzenia, ważne, by okulary były dobrane przez specjalistę. Dlatego King Cross Marcelina powiększa swoją ofertę profesjonalnych usług optycznych o nowego najemcę, aby zaoferować klientom jak największy wybór zróżnicowanego asortymentu.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Aby stworzyć idealny tenant miks, staramy się uwzględniać nie tylko aktualne rynkowe trendy konsumenckie, ale przede wszystkich lokalne potrzeby okolicznych mieszkańców. Jako jedyna galeria handlowa w zachodniej części Poznania chcemy spełniać oczekiwania kupujących, zapewniając im ciekawą i komplementarną ofertę handlowo-usługową. Wraz z rosnącą grupą wymagających klientów w obszarze usług optycznych, stawiamy na uzupełniający się dobór najemców, wychodząc naprzeciw różnym grupom nabywców, zarówno tym, którzy poszukują markowych produktów, jak i tym, dla których ważniejsza jest cena – mówi Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Profesjonalni doradcy z pomocą sprzętu diagnostycznego pomogą wybrać najlepsze metody korekcji, okulary lub soczewki kontaktowe, aby zapewnić odpowiednią ochronę oczu. Klienci poszukujący oprawek znajdą tu bogatą ofertę markowych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek, m.in. Ray-Ban, Vogue, Versace i Dolce&Gabbana, Michael Kors. Kodano oferuje także duży wybór soczewek kontaktowych. Centrum King Cross Marcelin, którego powierzchnia handlowa wynosi 45 000 mkw., położone jest w dogodnym punkcie komunikacyjnym, w zachodniej części Poznania. Wśród jego najemców znajdują się liczne punktu usługowe oraz tak popularne marki jak Auchan, Media Markt, H&M, Reserved, CCC, Empik czy McDonald’s.

Tags: EPPKing Cross MarcelinKodano Optyk
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
daniel_stanczuk_cushman_wakefield_retail_journal

"Online nie zastąpi ofline" Cushman & Wakefield podsumowuje modele zachowań konsumentów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version