Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W CH Karolinka rusza kino Helios

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
centrum_handlowe_krolinka_retail_journal

centrum_handlowe_krolinka_retail_journal

W najbliższy piątek, 2 lipca, nastąpi otwarcie najnowszego kina sieci Helios w CH Karolinka. Kino Helios w CH Karolinka to 6 nowoczesnych sal kinowych, zapewniających znakomitą jakość dźwięku i obrazu. Ponadto przy kinie Helios otwarto również przestronną kawiarnię Helios Café oraz kinowy bar.

Dwie sale w powstałym multipleksie to sale Helios Dream będące kameralną przestrzenią o podwyższonym komforcie, zapewniające najwyższą jakość obrazu w rozdzielczości 4K i trójwymiarową głębię dźwięku, dzięki technologii Dolby Atmos. Ponadto sale Dream wyposażone są w wygodne rozkładane fotele, które każdy widz może ustawić według własnych upodobań.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Otwarcie kina Helios to moment, którego wyczekiwaliśmy z równie wielką niecierpliwością, jak nasi klienci, dlatego z ogromną radością komunikujemy start jego działalności. Bogaty repertuar, składający się z najrozmaitszych produkcji dla dzieci i dorosłych zapewni znakomitą rozrywkę dla całej rodziny – mówi Aleksandra Mastalerz, Regional Marketing Manager Nepi Rockcastle.

Helios w CH Karolinka już od pierwszego weekendu działalności zapewni widzom dostęp do kinowych hitów. Repertuar obejmować będzie m.in. produkcje dla najmłodszych „Mustang z Dzikiej Doliny: Droga do Wolności” i „Raya i ostatni smok”, hollywoodzkie blockbustery „Szybcy i wściekli 9” oraz „Bodyguard i żona zawodowca” oraz szeroko nagradzane hity „Ojciec” czy „Minari”. Kinomani, którzy lubią się bać, będą mogli wybrać się na horror „Sanktuarium” albo thriller „Nikt”.

Poza regularną ramówką organizowane będą seanse specjalne, w tym znane z Solarisa: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe, Kino Konesera czy Filmowe Poranki. Opolscy kinomani mogą liczyć także na atrakcyjne oferty cenowe – Superwtorek (w każdy wtorek wszystkie bilety w cenie 15,90 zł) oraz Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz, w ramach której najkorzystniejsze ceny biletów są dostępne na co najmniej 3 dni przed planowanym seansem.


O Centrum Handlowym Karolinka

Na Centrum Handlowe Karolinka w Opolu składa się 117 lokali o łącznej powierzchni 70 000 mkw., zapewniających zróżnicowaną ofertę handlową i usługową. Obiekt składa się z dwóch budynków – galerii oraz parku handlowego tworzących dwie różne i bogate strefy zakupowe. To największy kompleks handlowy w regionie opolskim. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma BSC Property Management sp. z o. o. sp.k.

Tags: Centrum Handlowe Karolinkretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
kaufland_retail_journal

Kaufland na warszawskim Gocławiu już po modernizacji

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version