Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

HalfPrice otwiera swój sklep w Libero Katowice

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Sklep HalfPrice grupy CCC dołączył do grona najemców galerii Libero. To pierwszy na Śląsku dwupoziomowy salon marki i jednocześnie pierwszy sklep w Katowicach. Nowy koncept handlowy z kategorii off-price niewątpliwie wzbogaci ofertę Libero. 

Nowa marka HalfPrice grupy CCC z sukcesem zadebiutowała na polskim rynku z początkiem maja. Obecnie jej sklepy funkcjonują w 15 lokalizacjach w całym kraju. Teraz nowy salon zostanie uruchomiony w stolicy Górnego Śląska w Libero Katowice. Na klientów czeka pierwszy w regionie, dwupoziomowy salon o powierzchni prawie 2000 m2, zapewniający jasny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki. 

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Współpraca z Grupą CCC przy nowym i niezwykle atrakcyjnym koncepcie handlowym i wybór Libero na lokalizację pierwszego w Katowicach salonu marki HalfPrice to dla nas duża satysfakcja. Jednocześnie jest to potwierdzenie potencjału i wartości naszego obiektu –mówi Grzegorz Filipczyk, Dyrektor Libero Katowice.

Libero Katowice stale rozwija swoją działalność i dzięki otwarciu nowego sklepu w nowej formule, poszerza swoją ofertę. Salon HalfPrice w Libero jest ściśle dopasowany do potrzeb klientów galerii  i stanowi wyróżnik wśród katowickich obiektów handlowych.  

Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Plany naszego rozwoju są ambitne, ale jesteśmy przekonani, że uda się nam je zrealizować także dzięki atrakcyjnym lokalizacjom, które wybraliśmy wspólnie z partnerami po stronie centrów handlowych. Takimi jak Libero Katowice, które wyróżnia się planami rozwoju i ugruntowaną już pozycją na rynku. Sklepy HalfPrice to interesujący nowoczesny koncept, który jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę galerii handlowych –mówi Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC.

W tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki, a jesienią klienci HalfPrice będą mogli zrobić zakupy także przez Internet.

Światowa moda i najlepszy design w Libero 

W ofercie nowego, multibrandowego sklepu HalfPrice klienci mogą znaleźć niepowtarzalne i unikatowe produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. Sieć bowiem na co dzień współpracuje ze światowymi brandami. Kolekcja dostępnych marek w HalfPrice będzie stale powiększana.

Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę. Będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.

Sklep HalfPrice oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Już od 30 czerwca dostępny będzie dla klientów w katowickim Libero.

Tags: HalfPriceretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Mallson: W Ustroniu powstanie największy park handlowy

Mallson: W Ustroniu powstanie największy park handlowy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version