Dealz to bardzo popularny i pożądany przez klientów koncept sklepów, który oferuje produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Marka otworzyła właśnie swój salon w centrum handlowym Blue City.
W Dealz w Blue City można kupić artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, produkty dla zwierząt i narzędzia. W sumie na asortyment sklepu składa się 3000 produktów.
Marka swoje inspiracje czerpie z brytyjskiej sieci dyskontów Poundland, jednak oferowany asortyment jest odpowiednio przystosowany na polski rynek. Grupa Dealz początkowo zyskała największą popularność w krajach Europy Zachodniej i Wielkiej Brytanii, jednak w 2018 r. zaczęła również ekspansję na Polskę.
Blue City wciąż wzbogaca ofertę handlową o atrakcyjne dla klientów marki. W tym roku swoje sklepy w centrum uruchomiły: Cross Jeans, Starshop i Deni Cler.
Dealz zajmuje w Blue City powierzchnię 436 mkw. i znajduje się na poziomie -1, obok salonu Media Markt.
O Centrum Handlowym Blue City:
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.