Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sphinx otwiera restauracje w dwóch miastach

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Food, Newsy
0

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła swój pierwszy lokal w Bielsku-Białej. Restauracja działa w centrum miasta, przy ul. Cechowej 18. Najnowszy Sphinx jest drugim lokalem otworzonym przez tę sieć w województwie śląskim po lockdown. W ostatnim czasie ruszyła też nowa restauracja Sphinx w Częstochowie – przy al. Najświętszej Maryi Panny 49. Oba lokale są prowadzone przez franczyzobiorców.

Nowo otwarta  restauracja w Bielsku Białej ma powierzchnię ponad 200 m kw. Składa się z sali wewnątrz lokalu na 26 stolików oraz ogródka sezonowego. Goście będą mogli z niego korzystać do końca września. Bielski Sphinx jest urządzony zgodnie ze standardami sieci – z charakterystycznymi kolorowymi lampami z tykw, orientalnymi dekoracjami ściennymi i zielenią dzielącą wnętrze na strefy. Restauracja Sphinx w Bielsku-Białej, podobnie jak inne lokale pod tym szyldem, jest przyjazna dla rodzin z dziećmi – najmłodsi goście mogą wybrać danie z Kids Menu i dostępne są podwyższane krzesełka dla maluchów.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Sieć Sphinx po przerwie spowodowanej lockdown uruchamia swoją pierwszą restaurację w Bielsku-Białej. W samym centrum miasta, dzięki czemu lokal jest łatwo dostępny zarówno dla mieszkańców, jak i osób odwiedzających miasto. Mamy nadzieję, że bielski Sphinx szybko zyska swoich stałych gości. Zapraszamy do odwiedzin i wypróbowania nowego sezonowego menu – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.  

Sieć Sfinks Polska poza standardowymi działaniami zgodnymi z wytycznymi GIS, stworzyła także własne procedury higieny, czyli tzw. Antywirusową Dziesiątkę Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu. Oferta restauracji Sphinx to bogaty wybór dań inspirowanych bliskowschodnimi smakami, w tym popularna shoarma czy mięsa i ryby z grilla. Wielbiciele lżejszych dań znajdą w karcie dania typu fit i dania bezmięsne. Oferty dopełniają desery i napoje, w tym kompozycje autorskie.


O Sfinks Polska

Sfinks Polska zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 7 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 lokalami pod szyldami Meta Seta Galareta, restauracją WOOK (segment casual dining), lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining) i lokalem Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Tags: retailretail journalSphinx
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Następny artykuł
W Domotece otwarto salon Ave art

W Domotece otwarto salon Ave art

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version