Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła swój pierwszy lokal w Bielsku-Białej. Restauracja działa w centrum miasta, przy ul. Cechowej 18. Najnowszy Sphinx jest drugim lokalem otworzonym przez tę sieć w województwie śląskim po lockdown. W ostatnim czasie ruszyła też nowa restauracja Sphinx w Częstochowie – przy al. Najświętszej Maryi Panny 49. Oba lokale są prowadzone przez franczyzobiorców.
Nowo otwarta restauracja w Bielsku Białej ma powierzchnię ponad 200 m kw. Składa się z sali wewnątrz lokalu na 26 stolików oraz ogródka sezonowego. Goście będą mogli z niego korzystać do końca września. Bielski Sphinx jest urządzony zgodnie ze standardami sieci – z charakterystycznymi kolorowymi lampami z tykw, orientalnymi dekoracjami ściennymi i zielenią dzielącą wnętrze na strefy. Restauracja Sphinx w Bielsku-Białej, podobnie jak inne lokale pod tym szyldem, jest przyjazna dla rodzin z dziećmi – najmłodsi goście mogą wybrać danie z Kids Menu i dostępne są podwyższane krzesełka dla maluchów.
Sieć Sphinx po przerwie spowodowanej lockdown uruchamia swoją pierwszą restaurację w Bielsku-Białej. W samym centrum miasta, dzięki czemu lokal jest łatwo dostępny zarówno dla mieszkańców, jak i osób odwiedzających miasto. Mamy nadzieję, że bielski Sphinx szybko zyska swoich stałych gości. Zapraszamy do odwiedzin i wypróbowania nowego sezonowego menu – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Sieć Sfinks Polska poza standardowymi działaniami zgodnymi z wytycznymi GIS, stworzyła także własne procedury higieny, czyli tzw. Antywirusową Dziesiątkę Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu. Oferta restauracji Sphinx to bogaty wybór dań inspirowanych bliskowschodnimi smakami, w tym popularna shoarma czy mięsa i ryby z grilla. Wielbiciele lżejszych dań znajdą w karcie dania typu fit i dania bezmięsne. Oferty dopełniają desery i napoje, w tym kompozycje autorskie.
O Sfinks Polska
Sfinks Polska zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 7 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 lokalami pod szyldami Meta Seta Galareta, restauracją WOOK (segment casual dining), lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining) i lokalem Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.