Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Północna wypożycza klientom rowery cargo

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
galeria_północna_retail_journal

galeria_północna_retail_journal

Galeria Północna udostępniła klientom rowery cargo, dzięki którym można bezpłatnie przewieźć zakupy. To duże udogodnienie dla okolicznych mieszkańców i rodzin z dziećmi, a także ekologiczna alternatywa dla taksówek czy samochodów prywatnych. Nowatorski projekt jest realizowany w centrum już po raz trzeci.

Na terenie Galerii Północnej regularnie pojawiają się atrakcje oraz elementy infrastruktury, które nie tylko umilają klientom czas spędzany w centrum, ale przyczyniają się do poprawy stanu środowiska. Jednym z takich rozwiązań są rowery cargo z wbudowanymi skrzyniami, umożliwiającymi odwiedzającym bezpłatny transport zakupów. Można w nich przewieźć 100 kilogramów ładunku, a dzięki wbudowanym wewnątrz ławeczkom zabrać ze sobą dzieci. Istnieje również możliwość zamontowania własnego fotelika.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Rowery cargo to unikalne rozwiązanie, z którego nasi klienci mogą korzystać w sezonie letnim już trzeci rok. Za każdym razem pojazdy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Cieszymy się, że możemy zaoferować w naszym centrum takie udogodnienia i wierzymy, że nasze działania pozwolą choć trochę zminimalizować ślad węglowy sektora motoryzacyjnego – powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

Galeria Północna jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, oferującym wypożyczenie rowerów cargo – do dyspozycji klientów są dwa pojazdy. Ich wypożyczenie jest bezpłatne. Wcześniej należy tylko zarezerwować pojazd, wysyłając maila na adres informacja@galeriapolnocna.pl. Czas wypożyczenia nie może jednak przekraczać 24 godzin. Projekt jest realizowany dzięki współpracy z Pełnomocnikiem Prezydenta m.st. Warszawy ds. Komunikacji rowerowej.

Rowery cargo nie są jedynym udogodnieniem dla rowerzystów w Galerii Północnej. Na terenie centrum znajduje się ponad 200 stojaków rowerowych, 3 stacje warsztatowe z podstawowymi narzędziami, a także przygotowane przez centrum mapy z trasami rowerowymi całej Warszawy – „Rowerowa Strona Północy”, które można odebrać bezpłatnie w Punkcie Informacji. Wyszczególniono w nich wszystkie drogi rowerowe, znajdujące się w okolicy galerii oraz inne przydatne wskazówki, jak stacje rowerów miejskich. Dzięki tak przygotowanym mapom rowerzyści mogą bez problemu zaplanować trasę dostosowaną do swoich potrzeb.


O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.


O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat swojej działalności Grupa zrealizowała 76 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 51 budynków komercyjnych oferujących ponad 810 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 325 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 37 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

Tags: Galeria Północnaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Pierwszy w Polsce outletowy salon marki Camicissima    w Designer Outlet Warszawa

Pierwszy w Polsce outletowy salon marki Camicissima w Designer Outlet Warszawa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version