Nowe wnętrze perfumerii Sephora, zgodne z najnowszym konceptem wizualnym sieci, jest już dostępne dla klientów warszawskiej galerii handlowej Sadyba Best Mall. Większy lokal oznacza szerszą gamę produktów, a także nowe, niedostępne do tej pory, strefy usług dla klientów.
Lokal perfumerii Sephora znajduje się na 1. piętrze galerii, po przebudowie zyskał ponad 50% większą powierzchnię sali sprzedaży. Dzięki temu poszerzy się też portfolio marek premium – zapachów i produktów pielęgnacyjnych, dostępna będzie również szeroka gama produktów do pielęgnacji włosów. W lokalu pojawią się specjalne, nowe strefy usług dla klientów. Eksperci Sephora oraz partnerskich marek będą wykonywać profesjonalny makijaż, a także udzielać spersonalizowanych porad.
O Sephora
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Marka działa w 35 krajach na świecie, a zadebiutowała ponad 50 lat temu.
Dzięki swojemu unikalnemu konceptowi sprzedaży, Sephora zaprasza klientów do eksperymentowania i testowania ponad 15 000 produktów ze swojego portfolio, personalizowanych usług w Beauty Hub’ach, Barach i Studiach, które wzbogacone są digitalowymi innowacjami oraz profesjonalnym doradztwem konsultantów w 2500 perfumerii. Klienci mogą też odkrywać Sephora online oraz poprzez aplikację mobilną i program lojalnościowy, oferujący unikalne nagrody i doświadczenia.
O Sadyba Best Mall
Warszawska galeria handlowa Sadyba Best Mall znajduje się w prestiżowym sąsiedztwie Traktu Królewskiego prowadzącego do Wilanowa, Powsina i dalej do Konstancina–Jeziorny. W ponad 100 sklepach i punktach usługowych oraz gastronomicznych na powierzchni blisko 23 tys. m2 centrum zapewnia klientom szeroki wybór marek i usług. W Sadyba Best Mall obecne są marki premium: Tatuum, Pandora, Lilou; a także szereg popularnych sklepów sieciowych: Esprit, H&M, New Balance, Medicine. Sadyba Best Mall zaprasza także do kina Cinema City, wyposażonego w 12 sal kinowych oraz jedynego w Warszawie trójwymiarowego kina IMAX. Na miłośników tradycyjnie produkowanego pieczywa czeka Vincent – francuska piekarnia, wielbiciele słodkości mogą skorzystać z oferty cukierni A.Blikle. Sadyba Best Mall posiada certyfikat BREEM.
Sadyba Best Mall należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.
O Grupie Klépierre
Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.
W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.