Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland w roku finansowym 2020 osiągnął 11 miliardów złotych przychodów ze sprzedaży

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
kaufland_retail_journal

kaufland_retail_journal

Miniony rok obrotowy, mimo trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej, był dla sieci Kaufland dobry pod względem przychodów ze sprzedaży. Wypracowanie takiego wyniku finansowego było możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji marki, a także umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności związane z epidemią COVID-19.

Pandemia nie zahamowała również procesów inwestycyjnych – w podanym okresie Kaufland wsparł rozwój polskiej gospodarki, przeznaczając na rozwój w Polsce ponad pół miliarda złotych. Co więcej, mimo niesprzyjającej sytuacji gospodarczej, firma nie wstrzymała również procesów rekrutacyjnych, zatrudniając w 2020 roku ponad 2 600 osób.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Klucz do sukcesu

Jak podkreślają przedstawiciele Kaufland osiągnięcie takich wyników finansowych było możliwe przede wszystkim dzięki konsekwencji w realizowaniu strategii dynamicznej ekspansji, rozwoju konceptu one-stop-shopping, a także umiejętności adaptacji do sytuacji związanej z wybuchem epidemii COVID-19, skoncentrowanej przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom i klientom.

Mimo niesprzyjających warunków społeczno-gospodarczych kontynuowaliśmy przyjętą strategię, otwierając kolejne sklepy oraz modernizując już istniejące, aby zagwarantować klientom maksymalny komfort zakupów. Skupiliśmy się również na rozwoju konceptu one-stop-shopping, który w czasie pandemii szczególnie zyskał na znaczeniu. Osoby odwiedzające nasze placówki mogą nie tylko wybierać spośród kilkunastu tysięcy produktów oferowanych przez naszą sieć, ale także korzystać z różnorodnych usług najemców naszych pasaży. W związku z rosnącą popularnością zakupów online umożliwiliśmy w całej sieci Kaufland nadawanie oraz odbiór paczki przy okazji wizyty w naszych sklepach. Na uwagę zasługują także wszystkie nasze działania, jakie podjęliśmy w trosce o zdrowie pracowników oraz klientów, wśród których możemy wymienić m.in. wyposażenie wszystkich placówek w stacje do dezynfekcji rąk czy przeprowadzenie specjalnej kontroli, która potwierdziła, że standardy w zakresie bezpieczeństwa i higieny w naszej sieci są przestrzegane na najwyższym poziomie – mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Umiejętność adaptacji

Aby odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, Kaufland zadbał o rozwój cyfrowych rozwiązań zarówno w kontekście sklepów stacjonarnych, jak i sprzedaży w kanale e-commerce. W związku z rosnącą popularnością transakcji bezgotówkowych detalista zamontował kasy samoobsługowe w kolejnych sklepach, dzięki czemu z możliwości bezkontaktowej obsługi mogą już korzystać klienci ponad 120 placówek Kaufland. Sieć wspólnie z Paybackiem wdrożyła również nową funkcję geolokalizacji na urządzeniach mobilnych, dzięki której klienci w prosty sposób zyskują informacje o aktualnych promocjach bezpośrednio w sklepie. We wszystkich marketach pojawiły się również specjalne terminale, z pomocą których można zarejestrować kartę, aktywować kupony umożliwiające zbieranie dodatkowych punktów oraz sprawdzić saldo punktów dostępnych na koncie.

Kaufland otworzył się również na rozwiązania z zakresu e-commerce, umożliwiając klientom zdalną rezerwację produktów za pośrednictwem click & collect. Dzięki współpracy z Everli w ponad 30 miastach można także zakupić produkty sieci z dostawą do domu.

Oprócz rozwiązań ułatwiających klientom codzienne zakupy, przez ostatnie kilkanaście miesięcy Kaufland pracował również nad rozwojem asortymentu odpowiadającego aktualnym trendom. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów zdrowym odżywianiem detalista w każdym markecie utworzył specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, oferując w nich produkty dla osób o specjalnych wymaganiach w zakresie diety. Sieć rozszerzyła także asortyment marek własnych o kolejne produkty wegańskie i wegetariańskie marki K-take it veggie, produkty ekologiczne marki K-Bio, a także artykuły pochodzące od polskich dostawców marki K-Stąd Takie Dobre!.


O Kufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Tags: Kaufland
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Immofinanz wchodzi na włoski rynek – firma w swoim portfelu posiada już ponad 100 parków handlowych

Immofinanz wchodzi na włoski rynek – firma w swoim portfelu posiada już ponad 100 parków handlowych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version